Blizzard bekräftar utveckling av nya titlar

Robot
Medlem
Blizzard bekräftar utveckling av nya titlar

Kul att höra, ser gärna ett Diablo 3


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Låter mycket spännande...


signatur
Medlem

Trevligt, alltid roligt och höra att Blizzard jobbar med ett par hemliga titlar. Hoppas dock det inte bara blir uppföljare.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Weee

Starcraft 2 och Diablo 3, vill slippa warcraft nu ett (längre) tag.

Inaktiv

Stracraft 2!!!! Håller med Crenshaw WEEEE!!


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Ahh vad skönt om de släpper warcraft serien nu ett tag. Starcraft eller diablo skulle vara trevligt men även en helt ny titel är inte att förakta.

QRT
Medlem

Vill ha ett nytt Diablo! Starcraft skulle väl å vara kuligt men jag är inte så "jätte" förtjust i realtids strategi.

Medlem

vet inte riktigt hur fz har översatt denna nyhet, men det bekräftar varken att dom har 2 spel under utveckling eller att det kommer bli diablo 3 eller starcraft 2... hört många rykten angående ett diablo mmorpg, men anser själv att det skulle ta bort allt som varit bra med diablo, dock kunde det vara kul om man kunde spela fler än 4 i mp, 8-16 kanske! OM dom skulle göra ett starcraft så hoppas jag verkligen att det blir ett RTS som ettan och inget MMO av det! Vad jag hellre skulle se är ett starcraft med liknande grafik som FT, riktigt mysig och väldigt detaljerade små enheter!

Inaktiv

AllYourBaseAreBelongToUs

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av robbis:

vet inte riktigt hur fz har översatt denna nyhet, men det bekräftar varken att dom har 2 spel under utveckling eller att det kommer bli diablo 3 eller starcraft 2... hört många rykten angående ett diablo mmorpg, men anser själv att det skulle ta bort allt som varit bra med diablo, dock kunde det vara kul om man kunde spela fler än 4 i mp, 8-16 kanske! OM dom skulle göra ett starcraft så hoppas jag verkligen att det blir ett RTS som ettan och inget MMO av det! Vad jag hellre skulle se är ett starcraft med liknande grafik som FT, riktigt mysig och väldigt detaljerade små enheter!

Fredagstrött hjärna fick "there" till "three". Korrigerat nyheten.


signatur
Medlem

En grym ny titel skulle ju vara coolt, men jag skulle å andra sidan ge allt för ett Diablo3.

Inaktiv

Skulle vara jäkligt trevligt ifall dom håller på och utvecklar Starcraft 2.

Medlem

Jag har längtat ända sedan D2 och SC:BW på en ny titel. Hoppas det kommer snart.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Wahey! Härliga nyheter

Medlem

Jag skulle inte ha något emot ifall dessa två titlar skulle visa sig fortsätta på Warcraft, Starcraft eller Diablo. Men vore det inte lite kul att få se något helt nytt från Blizzards sida?


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Starcraft > Diablo dock.. har haft roligare med starcraft mer än alla spel som gjordes efter det...

<3 StarCraft


signatur

Rail or Die

Medlem

Skulle helst se ett Diablo 3 och tror också att det är vad som kommer om de nu inte gör båda sammtidigt med tanke på att de släpper Starcraft: Ghost snart... eller är det släppt redan?


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Lie|:

Skulle helst se ett Diablo 3 och tror också att det är vad som kommer om de nu inte gör båda sammtidigt med tanke på att de släpper Starcraft: Ghost snart... eller är det släppt redan?

Jag tror att det redan är släppt. Lustigt att Blizz inte har Starcraft: Ghost med på sin hemsida. Är det för att det floppade eller?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Starcraft: Ghost är lagt på is för tillfället.

Inaktiv

Om det bekräftas att diablo 3 och starcraft 2 är i görningen kommer det att höras ett glädjeskrik i göteborg, som man knappast kommer att gömma i första taget


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

Spelar ingen roll vad Blizzard släpper, blir skit bra iaf.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Harre Javvlar vad kul det skulle bli med ett Diablo 3 eller StarCraft 2!!! Tänk er Starcraft med ungefär samma stil som warhammer 40k, marines som skjuter vilt mot zerglings som rusar mot dem o hugger frenetiskt med deras rakbladsvassa armar när de kommer fram! TJOHOO!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv
Skrivet av Jower:

Starcraft: Ghost är lagt på is för tillfället.

Åfan det har jag helt missat... När hände det?:(

Medlem

Vore kul med en ny titel, men ändå, det är ju Blizzard. Känns fel om det skulle bli ny titel samtidigt som det känns lite fränt iaf. Fats jag hoppas mest på ett Starcraft 2, efter Ghosts nedläggning. Varför lägga ner ett så gott som färdigt projekt? Fast de sa att de kanske skulle tänka på att släppa de till Next-Gen.

Starcraft FTW!


signatur

Videomupp

Medlem

det enda intressant är Diablo 3 som förhoppningsvis är bättre en 2an för det var inte bra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

det enda intressant är Diablo 3 som förhoppningsvis är bättre en 2an för det var inte bra.

Pffft, Diablo 2 är nog det spel jag spelat mest i mitt liv, alla timmar jag slösat.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Starcraft 2, ja tack!

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

det enda intressant är Diablo 3 som förhoppningsvis är bättre en 2an för det var inte bra.

Smaken är som bekant som baken, och jag håller inte med om det. Jag tokälskar d2, har lagt ner sjukt mycket tid på det spelet


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

Starcraft 2 hade varit något... mums.
Något nytt är inte helt fel heller...
Men jag vet inte hur jag hade reagerat ifall de hade beslutat sig för att skapa Starcraft 2...
Hoppas de gör det bra, bara.


signatur
12
Skriv svar