Rainbow Six: Vegas - bilder

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas - bilder

Ser riktigt riktigt riktig spam riktigt bra ut!

Medlem

ser ju onekligen sjukt bra ut. men vad är nytt? bortsett från det grafiska så tycker jag utvecklingen stått mer eller mindre stilla sedan rogue spear


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Lockdown såg väll också bra ut om jag inte missminner mej?

Nej R6 har en del att bevisa numera, åt minståne för mej.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Inaktiv

Lockdown var ju så jävla värdelöst att jag nästan spydde, lägg ner Rainbow 6 snälla.

Medlem

Rainbow six har helt tappat fokus efter raven Shield och expansionen till den. Mycket tråkigt då spelserien haft en kvalitéts stämpel på sig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tyckte raven shield var bra, tyckte det var lockdown som gjorde att serien blev skit.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

De spottar ut titlar, men kanske skall de stanna upp och reflektera över sitt arbete, vore kul om de hittar tillbaka och gör ett bra spel. Jag är skeptisk som de flesta som älskat serien innan, men hoppas på att bli glatt överraskad.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Kollade in E3-trailern precis, fan ser riktigt bra ut! Vågar man hoppas...hm.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Verkar bara vara gjort för console, ok gå och dö Ubi


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar