E3-LAN i Quake Wars fångat på film

Robot
Medlem
E3-LAN i Quake Wars fångat på film

Alltså, det här kommer bli hur otroligt bra som helst.
Vill ha spelet nuuuuuu! :evil:
Sitter för farao och dregglar när man tittar på den här filmen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv
Medlem

Det är på gränsen att man vill att det ska bli höst direkt


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

wow! det här klippet var ju betydligt intressantare än det som släpptes häromdan. kan nog bli riktigt kul

(planetquake-servern var f.ö. sjukt snabb - tankade ner med 1920kb/s 8))


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Jag skulle lätt kunna gå i ide under sommaren sen vakna om 4-5 månader eller nått, när et:qw är ute.

Medlem

Det ser bra ut men det ser oxo ganska QUAKE aktigt...alltså det finns ingen teamwork och allt är en enda röra...Men jag tror BF 2142 kommer spöa Quake Wars!!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Flakmonkey

Hade ju varit katastrof om det inte var quakeaktigt... tycker personligen att det borde varit ännu mera quakeaktigt... men men, ser ju mycket roligare ut här än på trailern iaf ^^

Medlem
Skrivet av Krayze:

Det ser bra ut men det ser oxo ganska QUAKE aktigt...alltså det finns ingen teamwork och allt är en enda röra...Men jag tror BF 2142 kommer spöa Quake Wars!!

men hallå, vad har du förväntat dig? ingen har lirat spelet innan. teamwork FFS kan man ju knappast begära på ett E3-lan. Vissa borde bara hålla truten.

För övrigt så sist jag lirade BF2 som har varit ute i flera månader. Eller någon av BF spelen överhuvudtaget så finns det inte speciellt mycket team play där heller på publika servrar. Hoppa in i wolf ET skall du få se på team play. I ET måste du sammarbeta. Ta ditt BF och stoppa upp det någonstans där solen aldrig skiner och sluta skriv om du inte har något vettigt att säga. Tro fan att det ser ut som Quake annars skulle det väl knappast heta Quake Wars


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jag tycker det är synd att Strogg är ett så fult namn Jag menar, hallå?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Krayze:

Det ser bra ut men det ser oxo ganska QUAKE aktigt...alltså det finns ingen teamwork och allt är en enda röra...Men jag tror BF 2142 kommer spöa Quake Wars!!

Tror du folk som bara får testa spelet i några minuter sitter och spelar för teamwork ? Näe, dom testar alla nya prylar osv såklart, som man gör med alla nya spel...:P


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Ser skoj ut bara man kan byta ut dom löjliga "konsol"-siktena (kan inte spela med sånt. Jag vill bara ha en liten, liten prick. Och röd ska den va!! . )Annars så ser gui:n enkel och ren ut. För övrigt la jag upp länken till filmen redan igår:Här.

Medlem

Det ser roligare ut än BF2 i alla fall!


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Krayze:

Det ser bra ut men det ser oxo ganska QUAKE aktigt...alltså det finns ingen teamwork och allt är en enda röra...Men jag tror BF 2142 kommer spöa Quake Wars!!

men hallå, vad har du förväntat dig? ingen har lirat spelet innan. teamwork FFS kan man ju knappast begära på ett E3-lan. Vissa borde bara hålla truten.

För övrigt så sist jag lirade BF2 som har varit ute i flera månader. Eller någon av BF spelen överhuvudtaget så finns det inte speciellt mycket team play där heller på publika servrar. Hoppa in i wolf ET skall du få se på team play. I ET måste du sammarbeta. Ta ditt BF och stoppa upp det någonstans där solen aldrig skiner och sluta skriv om du inte har något vettigt att säga. Tro fan att det ser ut som Quake annars skulle det väl knappast heta Quake Wars

Oj, oj, oj, jisses! Någon måste lugna ner sig tror jag. Var länge sedan jag såg någon sådan reaktion på ett vanlig inlägg.

Medlem
Skrivet av Waff-Waff:

Ser skoj ut bara man kan byta ut dom löjliga "konsol"-siktena (kan inte spela med sånt. Jag vill bara ha en liten, liten prick. Och röd ska den va!! . )Annars så ser gui:n enkel och ren ut. För övrigt la jag upp länken till filmen redan igår:Här.

kudos


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av Waff-Waff:

Ser skoj ut bara man kan byta ut dom löjliga "konsol"-siktena (kan inte spela med sånt. Jag vill bara ha en liten, liten prick. Och röd ska den va!! . )Annars så ser gui:n enkel och ren ut. För övrigt la jag upp länken till filmen redan igår:Här.

Grattis, välkommen till igår.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Charstone:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Krayze:

Det ser bra ut men det ser oxo ganska QUAKE aktigt...alltså det finns ingen teamwork och allt är en enda röra...Men jag tror BF 2142 kommer spöa Quake Wars!!

men hallå, vad har du förväntat dig? ingen har lirat spelet innan. teamwork FFS kan man ju knappast begära på ett E3-lan. Vissa borde bara hålla truten.

För övrigt så sist jag lirade BF2 som har varit ute i flera månader. Eller någon av BF spelen överhuvudtaget så finns det inte speciellt mycket team play där heller på publika servrar. Hoppa in i wolf ET skall du få se på team play. I ET måste du sammarbeta. Ta ditt BF och stoppa upp det någonstans där solen aldrig skiner och sluta skriv om du inte har något vettigt att säga. Tro fan att det ser ut som Quake annars skulle det väl knappast heta Quake Wars

Oj, oj, oj, jisses! Någon måste lugna ner sig tror jag. Var länge sedan jag såg någon sådan reaktion på ett vanlig inlägg.

lite väl drastiskt kanske men jag blir så irriterad på idiotiska kommentarer


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Waff-Waff:

Ser skoj ut bara man kan byta ut dom löjliga "konsol"-siktena (kan inte spela med sånt. Jag vill bara ha en liten, liten prick. Och röd ska den va!! . )Annars så ser gui:n enkel och ren ut. För övrigt la jag upp länken till filmen redan igår:Här.

Det finns ju ironsights så siktena spelar nog mindre roll, i WolfET kan man ändra look på siktet så det är inte omöjligt att du kan det här med.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Krayze:

Det ser bra ut men det ser oxo ganska QUAKE aktigt...alltså det finns ingen teamwork och allt är en enda röra...Men jag tror BF 2142 kommer spöa Quake Wars!!

men hallå, vad har du förväntat dig? ingen har lirat spelet innan. teamwork FFS kan man ju knappast begära på ett E3-lan. Vissa borde bara hålla truten.

För övrigt så sist jag lirade BF2 som har varit ute i flera månader. Eller någon av BF spelen överhuvudtaget så finns det inte speciellt mycket team play där heller på publika servrar. Hoppa in i wolf ET skall du få se på team play. I ET måste du sammarbeta. Ta ditt BF och stoppa upp det någonstans där solen aldrig skiner och sluta skriv om du inte har något vettigt att säga. Tro fan att det ser ut som Quake annars skulle det väl knappast heta Quake Wars

Wörd!

Edit: det såg ju grymt ut, fan vad taggad jag blev, och BF2142 kan ju gå o dö, Splashdamage vet hur man gör lir.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Blev inte så impad av den där filmen. Tror ni att det blir mer teamplay i QW än BF?

Medlem

Jag håller mig till BF2, har aldrig tyckt om Quake. Finner dte väldigt tråkigt då jag inte är speciellt intresserad av SCI-fi utan mer realism och nutida strider. BF2 FTW


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av Hellpower:

Blev inte så impad av den där filmen. Tror ni att det blir mer teamplay i QW än BF?

Ett klart ja på den frågan.

Medlem

Teamplay har ju inte riktigt me spelet att göra utan med spelarna. De kan göra ett spel som har allt för att göra teamplay så bra så möjligt men inte fan bryr sig spelarna om det, utan frags frags frags gimme gimme gimme är allt som räknas.

Spela med kompisar på en public server så får du teamplay, funkar även i *gasp* cs *gasp*, eller I vilket spel du vill...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag tycker det är synd att Strogg är ett så fult namn Jag menar, hallå?

Jag tycker det är jättefint

Inaktiv

Jag håller på att bli arg.
Vad fan har detta spel med BF eller annat spel göra??? Jäkla Tjat! För guds skull..de har inte släppts ut än...så sluta jämföra.
usch va trött jag blir.

Det finns två spel som går att jämföra, och som vi vet alla, Q4 äger ut2004..hehehehe *pöss på dig Iceman*

Förresten Strogg är ett sexigt namn!


signatur

Hata inte mig för att jag e så damn snygg

Såg ju hur kul ut som helst ..lite BF + lite Unreal i Quake förpackning.
Någon som vet speccen på riggarna som dom körde på ?:O


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Såg ju hur kul ut som helst ..lite BF + lite Unreal i Quake förpackning.
Någon som vet speccen på riggarna som dom körde på ?:O

Dell.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Visst det ser klart bättre ut här än i trailern. Men håller fortfarande inte den standard som dem försökt ge med screenshots. Och inte håller den samma standard som mina förväntningar. Men det här blir nog helt ok!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Visst det ser klart bättre ut här än i trailern. Men håller fortfarande inte den standard som dem försökt ge med screenshots. Och inte håller den samma standard som mina förväntningar. Men det här blir nog helt ok!!

Som jag sa innan, den kvaliten som är på screensen är bland annat sharpade, på många av dem iaf, sedan så är det max grafik i max rez, det är ingen som spelar så.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Sen är det fortfarande Alpha och ett par månader bort, så ta det lungt det kommer bara bli bättre och bättre


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Skriv svar