Gothic 3 E3-filmat

Robot
Medlem
Gothic 3 E3-filmat

En rejäl utmanare till Oblivion. Ser riktigt bra ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Utmanare till Oblivion? Ja med den grafiken och om de inte har överhypat sin produkt.

Medlem

Inte riktigt samma spel typ dock, visst båda är RPG's men Gothic har igentligen alldrig försökt köra med "total" frihet som TES har försökt skapa, men visst tror detta kan bli en hit, har doch aldrig gillat kontrollerna för fighter osv i Gothic, vet inte riktigt vad som stör mig men det känns inte bra helt enkelt.

Om man nu hadde dator till att spela det


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hursomhelst så kommer jag vara jävligt skeptisk till hypade RPGer i framtiden, men Gothic är iofs ett PC spel så hur illa kan det gå?

Medlem

Gothic 3 vs. Oblivion

Vilket ska bli årets RPG? =P

Om Gothic 3 blir de minsta likt föregångarna så har det min röst. Fantastiska spel!

QRT
Medlem
Skrivet av Wardancer:

.... har doch aldrig gillat kontrollerna för fighter osv i Gothic, vet inte riktigt vad som stör mig men det känns inte bra helt enkelt.

Håller med, hade också de problem. Vet inte vad jag tyckte om det egentligen. Kanske får ge gothic 2 en chans till. Men 3an ser onekligen bra ut.

Inaktiv

Aldrig spelat något Gothic spel förut men får väl ge 3an en chans.

Inaktiv
Skrivet av wobbler:

Aldrig spelat något Gothic spel förut men får väl ge 3an en chans.

Samma här.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Faktiskt en rätt kul serie, har gold edition av 2:an står i bokhyllan här Är det i närheten av lika kul som dom andra två så lär det även stå en 3:a här snart

1
Skriv svar