Ny shooter presenterad - Haze

Robot
Medlem
Ny shooter presenterad - Haze

Co-op... *börjar dreggla okontrollerbart*

Medlem

LOL... dem har sett hur grym jag är på FPS spel. Så nu har dem gjort ett spel baserat på mitt namn!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tjusig grafik...


signatur

<3

Medlem
Skrivet av HaZe303:

LOL... dem har sett hur grym jag är på FPS spel. Så nu har dem gjort ett spel baserat på mitt namn!!!

haha

Haze & Crysis ser ju ut som dom 2st FPS som står ut mest på E3.

- Co-op..lovely!!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Ja jädrans crysis och haze vill man ju sätta tänderna i nu!


signatur

Meep!

FML
Medlem

Äntligen någon som har fattat att Co-op och en bra story är vad folk vill ha.

Medlem

Co-op! Finaly, någon utvecklare som förstår vidden av denna spelform!. bra!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Co-op är man inte bortskämd med, fast storyn bryr man sig väll mindre om. Brukar alltid vara så krystad i alla fall, fast lite uppfriskande är det ju att slippa standardpropagandan.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Redaktör

Grabbarna från PC Gamer berättar lite om Haze i E3-bloggen, verkar mer intressant än vad pressreleasen ger sken av.


signatur
Inaktiv

Ojoj vilket vackert spel, måste bli en ny dator nu bums nästan!
Klarar ju inte ens av att lira Oblivion, Time Shift Demot Heroes of might and magic 5 med mitt Radeon 9800pro, 1024mb ddr och 3ghz.

Nästan lika snyggt som Crisis, nästan för likt det spelet.
Räcker väll med en djungel pangare?

Inaktiv

Mikez: I ditt fall räcker det med ett nytt grafikkort, förslagsvis x850xt eller 7800gs.

Medlem

snyggt + co-op = längtan


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
1
Skriv svar