Fyra miljoner Playstation 3 innan årets slut

Robot
Fyra miljoner Playstation 3 innan årets slut
Medlem
Fyra miljoner Playstation 3 innan årets slut

Fyra miljoner enheter på 1½ månad... eftertraktat om folk är intresserade.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Wiiiiiii nintendo wii
Nah blir inte en Sony denna gång...


signatur

sleeplezz

Jag villl förbokaaaaa !!! :evil:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Skippar Sony denna gång också, kanske att man köper den när priset har blivit billigare och bättre spel finns. Men jag är tveksam!

Inaktiv

De har verkligen höga tankar om sig själva... har redan en sony konsol (psp) så nästa gång blir det Nintendo (Wii)

Inaktiv

Meh... fattar inte varför de lägger ner pengar på att utveckla en snikvariant av en i övrigt förhoppningsvis mer än kompetent konsol.

Näe, det blir en Wheeee och en 360 först och främst.

Medlem

Undra om marknaden verkligen kan hanter 4mil enheter med tanke på priset? Har svårt att se att folk verkligen lägger $600 på en konsol, iofs vet vi ju inte fördelningen mellan snik varianten och den "vanliga". Undra om de inte måste göra som MS gjorde med krysslådan och sänka priset typ direkt.. Köper den direkt när den kommer ner på en vettig prisnivå, som student så har man fan inte 6k liggandes som kan spenderas på tv-spel.. synd nog


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Det blir ett köp för mig direkt när den kommer ut.

Inaktiv

Hmm 4 Miljoner låter inte det lite lite eller?
Jag har ju förstås rätt svårt för matematik så det kanske är jag som är ute och cycklar!

Självklart blir det en PS3 oavsett priset, PS3 har ju lätt dom bästa speltitlarna och grafiken är ju häpnadsväckande som fan!
Xbox 360 är ju gammalt och skruttigt när PS3 kommer ut så en sån känns ju lite efter att tjacka.

1
Skriv svar