Grand Theft Auto 4 inte 360-exklusivt

Robot
Medlem
Grand Theft Auto 4 inte 360-exklusivt

Jag kan inte komma ihåg att det någon var sagt så heller, var fick ni den uppgiften?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det är inte 360-exklusivt nej! Vem skulle tro det igentligen? Står ju överallt att GTA4 kommer till både PS3 och 360. Så tro inget annat

Medlem

Hmmm, kan man inte planera lite längre framåt i tiden. Oktober... 2007!!!?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Hmmm, kan man inte planera lite längre framåt i tiden. Oktober... 2007!!!?

Hellre det än att vi får ett buggspel som rent grafiskt suger och som kraschar vart femte minut för vissa

Medlem

Det stod inget om Xbox 360 exklusivitet, utan endast exklusivt nedladdningsbart material via Xbox Live Marketplace.

Inaktiv

Jaha, så då får vi det till PC:n lagom till... ja, tredje expansion-packet till DNF, kanske?

Medlem

Lite synd om den inte släpps till PC också, men dom tidigare "konsoll" GTA spelena sades vara exclusivt för dom också, och ändå kom det ut till PC till slut


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Skitsnack att spel ska vara exklusiva, är jäkligt trött på det. Ska gta vara exklusivt för en konsol ska det vara PS3 och inte 360.

Medlem

GTA ska spelas på PC ingen annan stans! 8)
GTA gjordes först till PC och så borde det va!
Konsoller suger!!!!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

QRT
Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Konsoller suger!!!!

Ja, på det sättet att det förstör för oss PC-spelare.

Medlem

Jo, jag håller med om att GTA ska spelas på PC. Visserligen har jag aldrig spelat det på Xbox tidigare, bara på PS2, men det är helt klart bättre på PC. Otroligt mycket bättre kontroll, otroligt mycket bättre grafik och möjligheten till att modda. Men konsoller är bra för det ändå.

Redaktör
Skrivet av darkthunder:

Lite synd om den inte släpps till PC också, men dom tidigare "konsoll" GTA spelena sades vara exclusivt för dom också, och ändå kom det ut till PC till slut

Tror aldrig det sagts att något GTA-spel är exklusivt för en viss plattform. Däremot har det dröjt ett tag innan andra varianter offentliggjorts. Kramar mina tummar blåa för att det blir samma med GTA 4.


signatur
1
Skriv svar