Se hur tennis spelas på Wii

Robot
Inaktiv
Se hur tennis spelas på Wii

Läckert!

Inaktiv

Haha... flummigt värre!

Nintendo är helt ultrabizarra!

Inaktiv

Såg ut att vara lite fel beräknad... men hoppas att dom utverklar det mer.. det som skrämmer mig lite är att man kanske får försig att man ska springa omkring medans man spelar ett sånt här spel och då kanske man råkar välta omkull nått fint 8)


signatur

Rail or Die

Medlem

Jag tänkte samma, tänk dig typ om man har förfest... och blir lite för full.. Fan man lär ju riva stället då kommer det se ut som i den där singstar reklamen

Inaktiv

hehe,.inlevelse på fyllan ja:) kommer ihåg en gång för många år sedan då jag var på lyset och lirade QW,... DM4 backade undan raketer, fastnade i en kant vid strafe, och raket kom rakt emot mig, gubben vägra flytta sig,..slutade med att jag själv kastade mig av stolen in i en trapp brevid.

sådana här spel typ av spel hoppas jag kommer mer och mer.
Nintendo har ju alltid varit framgångsrika inom "family entertainment" Duck hunt någon ?

Medlem

Jag tror gubbarna rörde av sig själv. Hur ska de annars ha rört sig?
De höll bara i den där Wii kontrollen ju, inte den andra med den lilla joysticken på ju.

Nja.... jag är lite misstänksam :/

Inaktiv
Skrivet av KingeN:

Jag tror gubbarna rörde av sig själv. Hur ska de annars ha rört sig?
De höll bara i den där Wii kontrollen ju, inte den andra med den lilla joysticken på ju.

Nja.... jag är lite misstänksam :/

den avlånga kontrollern har en pad!8)

Flakmonkey

Det finns la en d-pad på fjärrkontrollskontrollern ^^

http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=25700

Oj, för seg av mig, men fick med bilden iaf

Medlem

Läcker idé. Skulle gärna spela Virtua Tennis från Dreamcasten med en sån kontroll!

Inaktiv

synd att det såg förjävligt ut, jag tvivlar också på hur "bra" deras kontroll är. Priset ska också bli kul att se, över 2000kr så kan de glömma att jag köper det.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av cabante:

hehe,.inlevelse på fyllan ja:) kommer ihåg en gång för många år sedan då jag var på lyset och lirade QW,... DM4 backade undan raketer, fastnade i en kant vid strafe, och raket kom rakt emot mig, gubben vägra flytta sig,..slutade med att jag själv kastade mig av stolen in i en trapp brevid.

sådana här spel typ av spel hoppas jag kommer mer och mer.
Nintendo har ju alltid varit framgångsrika inom "family entertainment" Duck hunt någon ?

Apropå Duck Hunt! Det kommer visas en ny Wii-version av Duck Hunt idag på E3 showfloor. Folk kommer att kunna få spela det dessutom, så räkna med filmer från när folk pangar fåglar i simpel 3D grafik

Inaktiv

Jag ställer mig lite tveksam. Visst är det ett jättefint koncept, och kan nog vara riktigt kul... Men frågan är just hur intuitivt det känns. Jag hade nog hellre sett en tvådelad kontroll där man har en pad att styra sin avatar med i vänster hand och den rörelsekänsliga paden i höger hand.

Flakmonkey

Du har så i andra spel Arete... Red Steel tex

Medlem

Högst intressant, om priset glider mellan 1500-2000 klipper jag till.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Haha, fy fawn va kul klipp. Får nog testa den där kontrollen innan man köper men nog kan det presentera en hel del intressanta titlar.


signatur
Medlem

Läste oxå en riktigt bra grej att tydligen har spelen inställningsmöjligheter, så att man kan välja mellan att slå och veva som en jävla idiot med kontrollen eller bara använda små smidiga handledsrörelser... Smart!!! Läste detta på IGN...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Hmm spelade dom på en gameboy eller ??


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Herregud! Tänk er fyra överförfriskade personer som ska trängas framför en TV och spela det där. Det kommer att sluta med rejäl materiell förstörelse och sjukhusbesök!

Medlem

Man kan vänja sig...men jag gillar idén...det verka va kul!!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Inaktiv

Tänk om de släpper ut ett pronspel till Wii.
Tänk då vilka rörelser du ska göra.
Undrar vad grannen tycker när han/hon ser en som står framför tv och göra dedär rörelserna.


signatur

Hata inte mig för att jag e så damn snygg

Medlem

Bara jag som har problem med att videon hela tiden hänger sig på diverse ställen mitt i och är tvungen uppdatera för att den ska fortsätta, bara för att hänga sig på ett nytt ställe?

pronspel till Nintendo. Jo tjena.

Skrivet av Muskularis Möss:

Tänk om de släpper ut ett pronspel till Wii.
Tänk då vilka rörelser du ska göra.
Undrar vad grannen tycker när han/hon ser en som står framför tv och göra dedär rörelserna.

hehe ..tror Wii blir favvo konsolen for adult games!!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Du har så i andra spel Arete... Red Steel tex

Ahhh... såg det nu jag också
Hoppas det kommer lite sjyssta spel till wii bara, vore kul med lite mer "vuxna" saker än "familjespelen" som nintendo brukar köra med.

Wii kan nog bli en riktigt gött förfestkonsoll

Medlem
Skrivet av Muskularis Möss:

Tänk om de släpper ut ett pronspel till Wii.
Tänk då vilka rörelser du ska göra.
Undrar vad grannen tycker när han/hon ser en som står framför tv och göra dedär rörelserna.

lol. :>


signatur
1
Skriv svar