Gears of War E3-trailer

Robot
Medlem
Gears of War E3-trailer

Okej, ser det ut så när man spelar? När ska dom förstå att 5 sekunder ingame-footage är mer imponerande än två minuter med scriptat/förrenderat skräp...

EDIT: Kanske låter lite bitter, men jag retar mig på att man laddar ner en lång film som ska visa ett spel och så vet man inte om det är spelet man tittar på eller någon slags filmsekvens.

Medlem

så länge det inte är CGI är jag nöjd, detta är ju ändå i motorn. Scriptat elelr ej. Måste säga att U3 motorn är riktigt imponerande


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Flakmonkey

Ja det ser ut sådär när du spelar, självklart inte de där vinklarna å så men grafiken är precis sådär snygg... när ska folk inse att spel kan vara snygga utan att vara förrenderade ^^

Medlem
Skrivet av Johan:

Okej, ser det ut så när man spelar? När ska dom förstå att 5 sekunder ingame-footage är mer imponerande än två minuter med scriptat/förrenderat skräp...

EDIT: Kanske låter lite bitter, men jag retar mig på att man laddar ner en lång film som ska visa ett spel och så vet man inte om det är spelet man tittar på eller någon slags filmsekvens.

Syns ju ganska tydligt att allting är i U3 Motorn om man bara hängt med lite och sett bilder från andra spel som använt U3 motorn.

Medlem

Maffigt värre.


signatur
Inaktiv

Asså blir mindre och mindre intreserad av denna titel hela tiden vet inte varför, hade en förbokning på det då det skulle vara en release titel samtidigt som 360.

Samma gäller det mesta av U3 motorn minder och mindre intresant.

Vet ej men kan vara för att de grötar på med så mkt detaljer som är lika dana det känns väldigt monotont och att gameplay har hamnat som nr 2 på listan effter grafik. Förstå mig rätt jag diggar grymt snygga spel men detta käns väldigt monotont av alla bilder jag sett från U3 mototn alltid lika dyster miljö.

Där tycker jag nya Crytech motorn har ett stort övertag.

Aja hoppas det blir kul för er som kommer lira det.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Tycker spelet ser ärkegrymt ut, blir te å skaffas.


signatur
Medlem

måste köpa det här spelet när det kommer har följt det sen dom vissade det första gången och det verkar bara bli bättre


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Matelm:

Asså blir mindre och mindre intreserad av denna titel hela tiden vet inte varför, hade en förbokning på det då det skulle vara en release titel samtidigt som 360.

Samma gäller det mesta av U3 motorn minder och mindre intresant.

Vet ej men kan vara för att de grötar på med så mkt detaljer som är lika dana det känns väldigt monotont och att gameplay har hamnat som nr 2 på listan effter grafik. Förstå mig rätt jag diggar grymt snygga spel men detta käns väldigt monotont av alla bilder jag sett från U3 mototn alltid lika dyster miljö.

Där tycker jag nya Crytech motorn har ett stort övertag.

Aja hoppas det blir kul för er som kommer lira det.

Men det är ju inte direkt "Super Mario goes to Tivoli" spel heller.
Själv tyckte jag allt var riktigt jäkla supergrymt i filmen, inklusive berättarrösten.

Inaktiv
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Matelm:

Asså blir mindre och mindre intreserad av denna titel hela tiden vet inte varför, hade en förbokning på det då det skulle vara en release titel samtidigt som 360.

Samma gäller det mesta av U3 motorn minder och mindre intresant.

Vet ej men kan vara för att de grötar på med så mkt detaljer som är lika dana det känns väldigt monotont och att gameplay har hamnat som nr 2 på listan effter grafik. Förstå mig rätt jag diggar grymt snygga spel men detta käns väldigt monotont av alla bilder jag sett från U3 mototn alltid lika dyster miljö.

Där tycker jag nya Crytech motorn har ett stort övertag.

Aja hoppas det blir kul för er som kommer lira det.

Men det är ju inte direkt "Super Mario goes to Tivoli" spel heller.
Själv tyckte jag allt var riktigt jäkla supergrymt i filmen, inklusive berättarrösten.

Sant men det behöver inte vara så stelt, jag får känslan av att det inte kommer att vara så mycket olika miljöer.

Om du har sett Crytechs senast techdemo så värkar inte heller Crysis eller hur det stavas vara ngt Supermario goes to tivoli men det har fortfarande mer färg (Även om spelet är mycket mörkt).
Och om man har sett techdemon av Crytechs motor på de jungle striderna så är det bara vackert och ändå ser jag ingen mario eller toad.

Och inget ont om Mario heller han rockar.

Ingen som håller med mig?

P.S. Färg kan vara fel ord kanske "Liv" är en bättre beskrivning.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

1
Skriv svar