Wii - nya bilder på hårdvaran

Robot
Wii - nya bilder på hårdvaran
Medlem
Wii - nya bilder på hårdvaran

ooooooh


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

aaaah


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

woah... sjukt snygg alltså.


signatur

Summon the big gnome!

Inaktiv

Verkligen fräsch design! Lite Apple stuk =D

Medlem

Bara jag som tycker den är sjukt ful och ser hemskt oergonomisk ut?

Inaktiv

Mmmm, vitt


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem

Måste ju köpa en vit när den släpps, enligt mig sååå, läcker!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Hurra! En handkontroll! En som inte ser ut som något en pårökt estetstuderande designat! Detta gjorde mig glad.

Inaktiv

Den är rätt liten. Bra

Medlem

Stor som en skiva typ, gött.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

nice, e bra sugen på en enhet nu asså ^^

Medlem

Ja, "vill ha" faktorn är mycket hög just nu!


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

Tycker dom har satt spakarna på dåligt ställe på den traditionela handkontrollen dåligt. Annars ser det bra ut =D

Medlem

Vilken fin liten sak


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Den "vanliga" dosan liknar den gamla snesdosan :up::up:

Medlem

Klart snyggast utav dom dom tre konkurenterna.
Nu väntar jag bara på att specsen på ljudnivåerna vid full belastning på maskinerna. Jag menar vad spelar det för roll om det är ett monster om det även låter som ett.

Medlem
Skrivet av MarwinElMaco:

Nu väntar jag bara på att specsen på ljudnivåerna vid full belastning på maskinerna. Jag menar vad spelar det för roll om det är ett monster om det även låter som ett.

det är sant, ska bli spännande att se om de lyckats med nån tyst och effektiv kyllösning


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:

det är sant, ska bli spännande att se om de lyckats med nån tyst och effektiv kyllösning

Gamecube låter ju knappt något och eftersom hårdvaran i Wii inte är så mycket värre så ska det nog inte vara några problem.

Nu är det enda jobbiga att det är 2 olika kontroller till konsolen. 2*4 = 8 och en kontroll kanske kostar 300kr... ack vad mycket peng om man ska ha kontroller till alla sina polare om man inte kan spela med båda i alla spel.


signatur

osv.

Medlem

Hmm kanske är fel på mitt GC då... Tycker det låter fantastiskt mycket för en sån liten grej, kanske jag som inbillar mig... Största åbäket som skapats måste ju vara orginal PS2 black. Fan så illa den lät i början Men dom har ju rätat till det nu så

Medlem

Det räcker inte med ljud endast från tven utan det måste komma från dosan med


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

usch


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Bard:

Hmm kanske är fel på mitt GC då... Tycker det låter fantastiskt mycket för en sån liten grej, kanske jag som inbillar mig...

Ja det är nog du som inbillar dig för min låter i princip inget mer än när disken läses av och det är ju inget som hörs om du inte sitter med kuben vid örat när du spelar.

Mmm mitt 1000e inlägg. \o/


signatur

osv.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Det räcker inte med ljud endast från tven utan det måste komma från dosan med

Det är ju coolt, typ i skjutspel när man skjuter så kommer ljuden från pistolen genom dom där högtalarna

*vill ha Wii*


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem
Skrivet av 4eye:

Tycker dom har satt spakarna på dåligt ställe på den traditionela handkontrollen dåligt. Annars ser det bra ut =D

Jag måsste säja att språcket på den här tråden är av det dåligaste laget. Sen när heter GameCubes handkontroll "dåligt"?

(ja jag stavade fel med flit för att poängtera det roliga i det hela)

Medlem

Jag är frälst! Även om lådan skulle vara gjord av papp och inte innehålla mer elektronik än mormors vävstol skulle jag köpa den. Och ja, jag är en faybooi.

Inaktiv

BANG PANG haha va härligt! =D


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av Pellejones:
Skrivet av 4eye:

Tycker dom har satt spakarna på dåligt ställe på den traditionela handkontrollen dåligt. Annars ser det bra ut =D

Jag måsste säja att språcket på den här tråden är av det dåligaste laget. Sen när heter GameCubes handkontroll "dåligt"?

(ja jag stavade fel med flit för att poängtera det roliga i det hela)

Han pratar över huvud taget inte om Gamecube. Han menar: "Jag tycker att placeringen av styrspakarna på den traditionella (inte den med rörelsedetektorer) kontrollen är dålig. Det tycker jag är dåligt. Förutom det ser allt bra ut."

Inaktiv

ow.. asså jag vettefan om jag kommer att klara av att hålla i 2 olika dosor och försöka synca dom med varandra 8).. visst det är ju inte som att jag använder min högra hand på vänstra sidan utav dosan till GC t.ex... men det känns som att det kommer att bli som ett uppdelat tangetbord.. Men teoretiskt så borde man lära sig ganska snabbt.. tråkigt för dom som är lite äldre och som fortfarande gör lite hejvilda viftningar med kontrollerna 8)... Men jag hoppas att dom som utverklar spelen utnyttjar kontrollerna och placerar alla kommandon på rätt ställe på kontrollen.. man har ju själv spelat en massa mysko spel både till konsol som till pc där utverklarna verkar vara helt bombade i skallen..

Edit:

Skrivet av raslon:

Jag är frälst! Även om lådan skulle vara gjord av papp och inte innehålla mer elektronik än mormors vävstol skulle jag köpa den. Och ja, jag är en faybooi.

Vem är inte en Nintendo-fanboy?


signatur

Rail or Die

Medlem
Skrivet av Jower:
Skrivet av Pellejones:
Skrivet av 4eye:

Tycker dom har satt spakarna på dåligt ställe på den traditionela handkontrollen dåligt. Annars ser det bra ut =D

Jag måsste säja att språcket på den här tråden är av det dåligaste laget. Sen när heter GameCubes handkontroll "dåligt"?

(ja jag stavade fel med flit för att poängtera det roliga i det hela)

Han pratar över huvud taget inte om Gamecube. Han menar: "Jag tycker att placeringen av styrspakarna på den traditionella (inte den med rörelsedetektorer) kontrollen är dålig. Det tycker jag är dåligt. Förutom det ser allt bra ut."

Men då undrar jag följande: Varför skrev han inte så från början då? Var han tvungen att baka in en massa gramatiska fel så att vi måste ha en meningfull diskussion som denna för att förstå vad han egentligen menade?

12
Skriv svar