Lionheads nyaviserade Fable 2 E3-filmat

Robot
Medlem
Lionheads nyaviserade Fable 2 E3-filmat

Mys! Hoppas det blir längre än första bara!

Medlem

Snarare öppnare världar och inte så linjärt. Dock kommer det aldrig att slå Oblivion, fast man har blivit överraskad förut iof..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ettan var riktigt mysig tycker jag.
Hoppas detta blir bra

Inaktiv

Kommer det till pc ?

Medlem
Skrivet av wobbler:

Kommer det till pc ?

Hoppas det, själva konsollen det kommer till ger jag inte mycket för. Men det spelet är faktiskt rätt ok

Medlem
Skrivet av redmac:

Snarare öppnare världar och inte så linjärt. Dock kommer det aldrig att slå Oblivion, fast man har blivit överraskad förut iof..

Det lär inte slå Doom 3 heller, eller hur? Det är ju ungefär sånna jämförelser du gör.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av wobbler:

Kommer det till pc ?

I dagsläget finns inga sådana uppgifter. Med tanke på vad Microsoft sagt om Windows Vista som spelplattform kan en framtida konvertering dock knappast sägas vara utesluten.

Hälsningar,
Peter på FZ-red.


signatur

FZ | Load "Boulder Dash", 8, 1 : Run | Var är Brad S?

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av redmac:

Snarare öppnare världar och inte så linjärt. Dock kommer det aldrig att slå Oblivion, fast man har blivit överraskad förut iof..

Det lär inte slå Doom 3 heller, eller hur? Det är ju ungefär sånna jämförelser du gör.

det kan jag inte påstå att jag gör då båda är RPG:n och ska ha öppna världar vilket Fabel försöker skapa en illusion att ha. Där till skall räknas att alla har sina egna värderingar och tycken. Vem säger att du har rätt och jag fel?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fable var väll mer ett äventyr med RPG inslag skulle jag nog påstå


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar