Det viktigaste från Microsofts presskonferens

Medlem
Det viktigaste från Microsofts presskonferens

Har ni fått tag på Halo 3 trailer, shaky cam eller vad som är önskvärt.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Asså wtf? GTA 4 till xbox 360? Kommer det inte komma till PS 3 eller?

Hmm.... lite förvirrad nu :/

Medlem

"Vid nästa E3 använder 6 miljoner använder Xbox Live."
Va?

"Grand Theft Auto IV släpps till Xbox 360 2007-10-16."
Det va ett exakt datum för att vara så långt in i framtiden.

Medlem

Mumma vad häftiga nyheter. GTA IV, Halo 3 och Gears of War ser verkligen ut som gudagåvor. Vattnas riktigt i munnen när man tänker på alla guldtitlar som är på G.


signatur
Medlem

Hahaha GTA 4 till xbox 360, tyckte väl det var konstigt att det inte nämdes något om spelet på sony's presskonferens nu vet jag varför


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Sito:

Hahaha GTA 4 till xbox 360, tyckte väl det var konstigt att det inte nämdes något om spelet på sony's presskonferens nu vet jag varför

Jag tänkte på samma sak, nåja GTA spelen har ju funkat någorlunda bra på x-lådan så detta ska nog funger det med.


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

GTA hör hemma på PC där med basta. Dock är det synd att Sony förlorat GTA...love Sony


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Så underbart! Ett Shadowrun-spel! Visserligen ett FPS istället än ett RPG, men ack så underbart.

Shadowrun är nog mitt favorit papper&penna RPG och det är över 10 år sedan då SNES och Mega Drive spelen som bygger på det släpptes.

Skickade till och med ett email till Microsoft för några år sedan (och bra många andra antar jag) och bad om ett nytt Shadowrun spel.

Att det dock troligtvis kommer kräva Windows Vista är ju inte så kul.

Inaktiv

ohh ett GTA till har ingen 360 men lär komma till PC sen antar jag

o Shadowrun? Dom menar det rpg som fanns till snes va???

Medlem

Det släpps till PS3 och xbox 360 samtidigt den 19 oktober 2007 här i europa.

Medlem
Skrivet av supaman:

Det släpps till PS3 och xbox 360 samtidigt den 19 oktober 2007 här i europa.

vart läste du det?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Sim
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av supaman:

Det släpps till PS3 och xbox 360 samtidigt den 19 oktober 2007 här i europa.

vart läste du det?

IGN.com skriver i deras nyhet angående GTA4 att det kommer till ps3 och xbox samtidigt, och officiella sidan ( http://www.rockstargames.com/grandtheftauto4/ som visserligen inte avslöjjar mycket) ståtar med en ps3 och sony logga


signatur

Arff

Medlem

Trevligt! Om man måste spela GTA på konsoll så ska det vara på en PS3.

De konsoler som står i min lista är PS3 och Wii samt nya datordelar Vill inte stödja MS och köpa 360 känns inte rätt och konsollen kännas redan pasé men "thats me". Det är för att PS3 erbjuder betydligt intressantare titlar och Wii har en otroligt innovativ och intressant spelkontroller som kommer ge en mycket underhållande spelupplevelse.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Gears of War såg helt otroligt ut! Sen var väl cross-platform med mobil, 360 och Vista rätt häftigt.


signatur

You! Yes, me. Me, me, me. Me too. Hemsida

Skägg.
10 Chambers
Citat:

Live Anywhere" som ska integrera Windows Vista och Xbox 360 tillkännages av Bill Gates. Xbox 360-spelare kommer kunna spela mot Windows Vista-spelare.

Mycket intressant. Har anat att det har varit på gång, ska bli kul att smiska handkontrollspelare med my wasd power


signatur
Flakmonkey

Inge kul om det inte blir någon utmaning... det har prövats förut, Q3 till Dreamcast gick att lira mot PC-spelare, men de gav upp det och lät Dreamcast-spelarna lira för sig eftersom de av naturliga anledningar inte hade någon chans... Däremot kan nog bilspel å annat funka bra som cross-platform.

Medlem

Lär nog knappast handla om FPS, snarare bilspel eller fighting där man kanske kan balancera det lite mer, även fast handkontrollen troligvis har ett övertag där.


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Lär nog knappast handla om FPS, snarare bilspel eller fighting där man kanske kan balancera det lite mer, även fast handkontrollen troligvis har ett övertag där.

Shadowrun? ^^

1
Skriv svar