Summering av Nintendos presskonferens

Robot
Summering av Nintendos presskonferens
Inaktiv
Summering av Nintendos presskonferens

"Wii Connect 25 kallas onlineläget, den kommer att hämta nyttiga saker från nätet även när konsolen är i stand-by läge."

Den heter "Wii Connect 24"

Edit: Kan säga att jag kommer inte att kaste en blick på Xbox 360 eller PS3 när jag går ner till affären och skaffar Wii!! ^^

Inaktiv

Det var så bra att det gjorde ont att se!

Heja Wii!!!

Inaktiv

De avslöjade ju inte priset som de sade att de skulle

Flakmonkey
Skrivet av [ThreeZool:

"]"Wii Connect 25 kallas onlineläget, den kommer att hämta nyttiga saker från nätet även när konsolen är i stand-by läge."

Den heter "Wii Connect 24"

Slant lite där men fixat nu iaf, tackar för påpekandet

Inaktiv

roligt hade man iaf när man tittade, Wii, here i come


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

ooh lycka!


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv

Hadde skit kul när jag såg tennis matchen, fyfan va kul det va ^^

Inaktiv

Så grymmt!


signatur

sleeplezz

Medlem

Så förbaskat grymt det var!

Och det bästa, Star Fox DS!

QRT
Medlem

Det verkade mycket mer intressant än PS3'an. Dock verkar det som PS3'an har hetare titlar. :\

Inaktiv

Finns det någon filmer från något Wii spel?

Medlem

OMG OMG OMG detta ska jag bara köpa, har fan inte köpt ett tv-spel sen nintendo 64 men nu e d dags igen. Galet va kul man kommer ha med polarna

Medlem

"Zelda Twilight Princess släpps i två versioner (Gamecube och Wii) som båda släpps samma dag som Wii lanseras."

!!!

Inaktiv

Wiiiiiiiiii;)


signatur

War never changes.

Inaktiv

Så.. Zelda TP försenas till fjärde kvartalet i år?

Aja, annars var det väll bra nyheter


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem

GOOOD LOOORD!

Medlem

Jag rekommenderar denna film!
E3 2006 Trailer!
http://media.revolution.ign.com/media/821/821973/vids_1.html

Har den själv fast i high-res version som tyvärr kräver IGN Insider! Grafiken är riktigt bra och det är så jävla grymt!

Medlem

Kan bara säga en sak, Wii och Nintendo är den som kommer vinnande ur denna strid. Wii är helt överlägsen, detta känner jag efter Nintendos brief från E3. Dessutom har nintendo den absolut bästa presentationen. Helt outstanding.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

En sak som är trevlig med kontrollen är att tv-spelare får röra på fläsket när de spelar


signatur
Medlem

Det såg ju helt underbart ut! Lite synd bara att man inte fick något exaktare datum eller pris. Är det någon som vet vad man tror den ska kosta?


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem
Skrivet av radiuz:

Jag rekommenderar denna film!
E3 2006 Trailer!

hehe, det där såg ju faktiskt ganska coolt ut!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Ah men på riktigt!!HAHA
Funtade på åskaffa xbox360, men nu vettefan asså. Helvete va ballt det verkar

Medlem

"Det är känslan som räknas, inte tekniken."
Med andra ord så menar dom att Wii har dålig prestanda men dom ska göra bra spel ändå.

Förövrigt gillar jag inte kontrollen, Dualshock3 verkar snäppet hetare. Det känns som det inte riktigt kommer några spel för riktigt inbitna gamers...

Att Wii tankar hem massa i Standby känns ganska ovettigt, utvecklarna kan ju pracka på vilken uppgradering som hellst utan att man vet om det?... blir antagligen reglerat men ändå...

Är kanske väldigt partisk (kramar sin PS2) ;]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Får alltmer känslan av att denna kontrollen är den ultimata lösningen om man vill spela FPS på konsoll!?!?!

Blev av någon anledning väldigt sugen på att skaffa en Wii när den släpps...

Det enda som stör mig är att den inte stöder HD-uplösning... Det är ju trots allt rätt vanligt med stora tvapparater numera och lågupplöst material ser då inte så roligt ut...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Wii

Redsteel är ju grymt med Wii kontroller

Wiiiiiiiiiii

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Det enda som stör mig är att den inte stöder HD-uplösning... Det är ju trots allt rätt vanligt med stora tvapparater numera och lågupplöst material ser då inte så roligt ut...

Ja oj vad vanligt det är, jag känner inte en enda person (Irl eller online) som har en HD-tv

Inaktiv

Det här gjorde ju valet av konsoller självklart. Hejdå 360 och PS3.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Inaktiv

Bästa jag har sett på länge. Nintendo har en härlig inställning till spel och spelande.

Inaktiv
Skrivet av JohnnyGreed:

Får alltmer känslan av att denna kontrollen är den ultimata lösningen om man vill spela FPS på konsoll!?!?!

Blev av någon anledning väldigt sugen på att skaffa en Wii när den släpps...

Det enda som stör mig är att den inte stöder HD-uplösning... Det är ju trots allt rätt vanligt med stora tvapparater numera och lågupplöst material ser då inte så roligt ut...

Jag är nyfiken på vad för HD-material det finns i dagsläget? Filmer? TV-Kanaler?

12
Skriv svar