Gran Turismo HD

Medlem
Gran Turismo HD

Verkar inte som det var hela filmen...

Medlem

KAn man inte göra annat än att ÄLSKA E3? Helt underbart med alla dessa nya spel och konsol nyheter.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av LeaD:

Verkar inte som det var hela filmen...

Jag har samma problem med flera av de nya E3-klippen som postats här idag. Det känns som de slutar före de borde ta slut.

Medlem

Som jag har läst så ska det tydligen bara vara en grafiskt upphottad variant av GT4 :/ Men jag säger inget säkert förens jag har krånglat ner filmen från arkivet Kanske inte ens då

Edit: Var ju typ det första dom sa i filmen :/ Synd att det var så kass kvalitet på filmen, jag förstår varför folk har sagt att det är likt GT4, jag ser ingen skillnad ens förutom menyn då.

Medlem
Skrivet av LeaD:

Verkar inte som det var hela filmen...

Hela ligger uppe nu. Ny länk: http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/gran_turismo_hd/t_grantur...

Medlem

Såg ju nästan ut som grand turismo 3 ju men men, najs iallafall


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jag blev rätt besviken de använder samma gamla mät instrument-bräda för
bilarna inga nya riktiga interior dashbords där man kan see bakom ratten...
kolla bara på Test Drive Unlimited till xbox 360 den har bra dashbords till bilarna

någon som vet en kommande PS3 bil spel title som kommer ha interior dashbord för bilarna?

Medlem

Det här är ju bara en HD-anpassad version av nuvarande grand turisimo...inte ett GT för ps3..som han sa på konferansen så kommer nästa spel i gt serien vida överträffa den grafik vi såg här..


signatur

back in the day we did'nt have no oldschool.

Medlem
Skrivet av JoyDivision:

Det här är ju bara en HD-anpassad version av nuvarande grand turisimo...inte ett GT för ps3..som han sa på konferansen så kommer nästa spel i gt serien vida överträffa den grafik vi såg här..

spelar ingen roll om de har super grafik på bilarna om de inte har riktiga mättinstrument dashbod på bilrana som man kan see bakom ratten så försvinner spel känslan.

hoppas att de gör det i slutliga versioner men knappast gissar jag...

Oohh ..Bågar o bilar i samma spel i HD .. räcker för mig ett år till !! Tack!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Detta är bara för att visa att PS3an klara visa spelet i 1080p/60hz, inte på nått sätt en grafiskt eller designmässig representering av GT5. Utan mest för att visa att nu jiddrans blir det högupplöst. Lite blekt att inte visa nått från GT5, men de vill kanske hålla inne med karamellen och få oss att sitta och längta ännu mer.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

1
Skriv svar