Call of Duty 3 E3-filmat, släpps till Wii

Robot
Medlem
Call of Duty 3 E3-filmat, släpps till Wii

En besvikelse helt klart..undra varför...kanske piratkopieringens fel...inte helt oväntat i så fall...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Om slutet på filmen visar in-game-content så ska det bli mycket intressant...


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem

CGI rakt igenom. Ingeting i COD3 såg ut som en naturlig ingame tillvaro. Synd men så tro jag det är.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

synd... cod är ett av mina favoritspel

Skägg.
10 Chambers

Vet inte varför det återigen har börjat bli vanligare med förrenderade sekvenser. Visst, grafiken kan säkerligen bli så snygg men det gameplay som visas har ju ingen verklighetsförankring. Nu när maskinerna börjar bli så pass kraftfulla så att de kan fixa så snygg grafik behöver de väl inte fuska?


signatur
Medlem

Kasst att den inte kommer till PC. Såg ju fram emot den.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av spiken:

Vet inte varför det återigen har börjat bli vanligare med förrenderade sekvenser. Visst, grafiken kan säkerligen bli så snygg men det gameplay som visas har ju ingen verklighetsförankring. Nu när maskinerna börjar bli så pass kraftfulla så att de kan fixa så snygg grafik behöver de väl inte fuska?

HAHA ni har så rätt herr fillifjonk!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

FTP:n verkar ju hyffsat överbelastad på FZ i alla fall


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Titta på mig! Jag kan kolla ner i marken jättelänge utan att dö.

Otroligt kass film.

1
Skriv svar