Nya Brothers in Arms fångat på HD-film

Robot
Medlem
Nya Brothers in Arms fångat på HD-film

Aboow omfg, najs som fan... Kolla grafiken wtfpwned! UE3 är riktigt fin!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

skööön skillnad. Lite som HL vs HL2
Alltid kul att se förändringen.

Medlem

Njae, inte imponerad, de visa ju nästan bara gubben och inget hur omgivningen var BYGGD. Sånt intresserar mig mer.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Maan, it't lagging like shit! frigging fragstealer


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Sjukt snyggt faktiskt. Känns som Unreal's nästa motor kommer vara väldigt revolutionerande, inget nytt iof men ändå :D. Så äckligt snyggt.

Medlem

Denna video visar tydligt att den föregående film inte var real time rendering. Men visst var det snyggt. helt okej, men precis som klosterkatten säger vill jag ser hur omgivningarna ser ut. Kommer väl snart antar jag.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

OMG, det ser bättre än väntat ut. Älska UE3 ÄLSKA! Kan inte vänta tills jag får lira spel på den motorn Visst nu låter jag grafik kåt. Men längtar som fan efter Brothers in arms och ut2k7 känslan i de förra titlarna e fantastiska.

BRA JOBBAT! Fortsätt så!


signatur

Nämen!

Shit...! Riktigt snyggt!

1
Skriv svar