S.T.A.L.K.E.R. visas på E3 nästa vecka

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R. visas på E3 nästa vecka

Ser fram emot det, som fan!

Inaktiv

Wow! lever spelat fortfarande?

Inaktiv

Oh spännande!


signatur

War never changes.

Medlem

Ska bli kul att se hur spelet har utvecklats sedan sist man fick se något. Senaste trailern är väl från sommaren 2005?

Inaktiv

Bra, detta får inte bli nya DNF-svikaren.


signatur
Medlem

Snyggt spel med bra potential. Får avakta och se vad ryssarna gör med detta spel. Hoppas på en mkt bra trailer.

Medlem

Kul om det kunde bli klart nångång istället!


signatur

Meep!

Inaktiv
Skrivet av Phobo:

Kul om det kunde bli klart nångång istället!

Quoted for Truth.

Medlem

Var så peppad på spelet när man först fick reda på det... Är det fortfarande ^^ fast något besviken på att det inte har kommit ut ännu

Medlem

Yeeeeha! jag visste att GSC inte skulle svika oss, Btw finns en ny dx9 bild på deras sida http://stalker.myexp.de/en/index.php faktist riktigt najs!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jaja... jag har slutat bry mig om detta spel

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Jaja... jag har slutat bry mig om detta spel

då suger du... detta spel ser fortfarande mycket bra ut och kommer med lite tur it i höst


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Ska bli skoj se vad som komma skall..


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

omg omg omg omg omg


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Tänker inte hypa, och tänker inte längta efter det här spelet, när det kommer så klipper jag till helt enkelt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Fan, STALKER har man ju väntat på i evigheter. Skönt att se lite liv från utvecklarna. Hoppas på en riktigt trevlig visning på E3


signatur

Shit happens, then you die

Inaktiv

Indeed, hoppas verkligen på detta spel.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Jaja... jag har slutat bry mig om detta spel

Du får gärna förklar, jag har aldrig förstått varför man skulle sluta bry sig om ett spel bara för att det inte kommer ut på det först utsatta releasedatumet, eller när man trodde på ett ungefär att det skulle bli klart. Spelet blir för sjutton inte mindre intressant för det? Jag längtar efter DNF även fast det kanske aldrig kommer komma ut...

Ska bli kul att se lite nytt från STALKER, får hoppas på lite in-game filmer av god kvalité!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Inaktiv

YES!!!! =D


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Jojo... Hade det inte bara varit en press-only visning hade man kanske blivit lite exalterad! Nu är det ju bara för att hålla pressens intresse vid liv för att de känner att de blivit ett DNF-lik...

Ingen blir dock gladare än jag om jag har fel, för detta har varit ett spel jag följt länge nu.


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Skall bli intressant att se.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Stalker e ochså bra men kommer kräva mycke kanske som Quake 4 men verkar bra

Medlem

Vad hände, visade de några Stalker-klipp på E3? Har då inte lyckats hitta något.

Medlem

ja, vart var pressvisningen, eller var det bara bullshit ?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Redaktör

Det visades. Enligt en bekant som var där kommer det vara ganska bantat mot vad som utlovats genom åren, ett nästan-citat ur minnet: "Blir nog skapligt. Hade det släppts för två år sen hade det varit fantastiskt, för ett år sen riktigt bra."


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Det visades. Enligt en bekant som var där kommer det vara ganska bantat mot vad som utlovats genom åren, ett nästan-citat ur minnet: "Blir nog skapligt. Hade det släppts för två år sen hade det varit fantastiskt, för ett år sen riktigt bra."

Ålrajt, då finns det en gnutta hopp då


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar