Call of Duty 3 under utveckling

Robot
Call of Duty 3 under utveckling
Medlem
Call of Duty 3 under utveckling

Kanske borde underhålla CoD 2 mer först.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Den kommentaren tog inte lång tid


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Näe men bara tänkte, att de börjar visa scriptade scener från ett spel som kommer om 2år, rikta sig mer på o hålla kvar Call of Duty 2 communityn, och ge dessa vad de söker innan man hoppar på nästa tåg ...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

lägg ner CoD nu. KOM PÅ NÅT NYTT OCH FRÄSCHT NÅN GÅNG!!

Inaktiv

Jevvlar va snyggt det va!

Inaktiv

Nu är jag glad igen.
Älska COD-serie. Sp delen kan jag spela i timmar utan att bli trött.

Ni borde testa COD2 i xbox360, med HDTV-tv. Det är så jäkla nice.


signatur

Hata inte mig för att jag e så damn snygg

Inaktiv

Cod3 kommer till Wii! wwwiiiiiii!

Inaktiv

BiA3, CoD3 och MoH:A. Snacka om krig!


signatur
Inaktiv
Inaktiv

Rätt snyggt men fortfarande inget blod.


signatur

War never changes.

Medlem

Ja dom tidigare spelen har ju vart roliga så vi får väll hoppas på att den tredje håller upp traditionen

Medlem

Vill ha tillgång till 1280 x 720 HD versionen som finns på IGN, den på 127.4 MB. Någon som vet vart man kan få tag på den eller någon som har tillgång till IGN inside och kan ladda ner och posta länk till filen eller nått? :\

Någon?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

BTW, fett jävla förrenderad... undrar om grafiken är den samma in-game... för att jag tror inte att man kan slåss sådär med en arg tyst


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

BTW, hade inte jag över 200 inlägg... varför tar de bort massa stats från mig bara för att dom frächar upp siten? Fy fan vad dåligt!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

hehe... den som har flest inlägg när han dör vinner!

Medlem

Trött på cod serien, minimal realism och väldigt mycket arcad..håller mig på de mer realistiska shotters..thats me anyway

*EDIT* Den där film var i CGI helt klart. synd..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Blir nog bra det här! 1:an och nu 2:an är det spel jag spelat mest av alla sen jag började med spelandet överhuvudtaget. Så jag hoppas givetvis på en 3:e del!

Dock håller jag med första inlägget då det är mkt som irriterar med CoD2. Nog för att det är arkadaction på högsta nivå, men hoppzoomat skjutande borde inte finnas i nåt spel. +att de är väääääldigt sega med patchandet (läs misslyckade patchar).


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Den som har flest Arakad WW2 spel när han dör vinner? o_O


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Äh kan dom bara lägga ner

1
Skriv svar