3D Realms söker utvecklare till Duke Nukem Forever

Robot
3D Realms söker utvecklare till Duke Nukem Forever
Medlem
3D Realms söker utvecklare till Duke Nukem Forever

Jaha, dags att börja nu? ^^

Medlem

Pinsamt! Jag kan inte förstå att någon fortfarande sponsrar deras utveckling, lägg ned det hela...

Medlem

Jag tror inte spelet kommer leva upp till sin "hype" om man nu kan kalla det så.

nån som har nån siffra på vad utvecklingen av detta spelet har kostat hittills?

Medlem

Sponsrar? 3D Realms badar fortfarande i pengar efter succéer som Max Payne 1 och 2 och inte minst Duke Nukem 3D, och finansierar det mesta själva. De har möjlighet att se till att DNF blir ett bra spel i lugn och ro.
Dessutom lär de få ännu mer pengar snart, då Prey ser ut att bli ett riktigt bra och innovativt spel som kommer dra in massa slantar.

DNFs utveckling lär inte ha kostat särskilt mycket i jämförelse med andra spel, efter som inhouse-utvecklarstudion på 3DR som jobbar med DNF aldrig har haft särskilt många anställda.

Inaktiv
Skrivet av Forcie:

Sponsrar? 3D Realms badar fortfarande i pengar efter succéer som Max Payne 1 och 2 och inte minst Duke Nukem 3D, och finansierar det mesta själva. De har möjlighet att se till att DNF blir ett bra spel i lugn och ro.
Dessutom lär de få ännu mer pengar snart, då Prey ser ut att bli ett riktigt bra och innovativt spel som kommer dra in massa slantar.

DNFs utveckling lär inte ha kostat särskilt mycket i jämförelse med andra spel, efter som inhouse-utvecklarstudion på 3DR som jobbar med DNF aldrig har haft särskilt många anställda.

Precis.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

vet inte om jag ska skratta eller skratta enu mer. hur länge har dom hållt på nu måste väl va en 7 år nu.

Det känns nästan som om dom bara driver med oss. 3D Realms bara skickar ut lite info då å då om DNF för att hålla igång oss, men det finns inget DNF bara några screen shots dom har satt ihop, med tanke på namnet så känns det närmre sanningen.

Inaktiv

Kanske tids nog att lägga ner DNF helt.
Det här börjar bli löjligt.

*Hoppas på att jag får äta upp det :)*

Inaktiv

Lägg ner skiten nån gång förf-n!

Medlem

Tror knappast att det är skit, slår vad om att ni alla kommer spela spelet när det släpps.

Inaktiv

hahaha, tror du verkligen att det kommer släppas ?

Medlem

Det kommer komma, förr eller senare, och jag tror det kommer bli en SUVERÄN spelupplevelse.

Inaktiv
Skrivet av Crenshaw:

Tror knappast att det är skit, slår vad om att ni alla kommer spela spelet när det släpps.

Jag kan iallafall äsga att jag kommer att köpa det och lira igenom det, förhoppningsvis med ett leende på läpparna


signatur

Snus är snus och mus är mus

1
Skriv svar