MindArk ger ut uttagskort för bankomater

Robot
MindArk ger ut uttagskort för bankomater
Medlem
MindArk ger ut uttagskort för bankomater

Frågan är om dessa kommer fungera i svergie? Förstår inte varför man ska använda dessa när vanliga uttagskort finns.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Blir väll som ett VISA kort som är kopplat till ditt Entropia konto istället för ett bankkonto. Är lite flummigt men det visar ju på hur seriösa de verkligen är med det

/ LordDaimos

Medlem

What now?

Så man kan alltså gå ut hugga ner några goblins och loota dom
så du får i hop en 40kr i spelet, sen går du ut till din pizzeria och handlar för dina vitruelt tjänade pengar?!

Jag antar att det inte är så, men låter ju som det. vad är påengen med detta, i så fall?

Medlem
Skrivet av apanbajs:

What now?

Så man kan alltså gå ut hugga ner några goblins och loota dom
så du får i hop en 40kr i spelet, sen går du ut till din pizzeria och handlar för dina vitruelt tjänade pengar?!

Jag antar att det inte är så, men låter ju som det. vad är påengen med detta, i så fall?

BBC kanske kan svara på din fråga, de har en ganska bra genomgång här.

*stavfel


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

tack,

wow det är ju verkligen så, snart behöver vi inte sticka ut å jobba utan kan tjäna våra pengar i en virtuel värld .. å sen spendera dom i denna världen.

Inaktiv

Jag tycker att det är coolt :up:.

Medlem

Alltså varför? beöhvs det verkligen? känar folk sådana pengar på det?


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av SorbP:

Alltså varför? beöhvs det verkligen? känar folk sådana pengar på det?

jo det finns folk som tjänar STORA summor pengar på spelet. det var en kille som köpte en ö för så där
100 000 kronor, så visst finns det pengar att tjäna.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men alltså, undra hur allt det där "ägande" grejen fungerar. Om jag tex köper en ö hur kan jag bestämma vem som får vara där osv? Läste också om någon kille som byggde en nattklubb ur en rymdstation. När man läser bara sådär så verkar spelet fritt som fan, någon som vet hur det fungerar?

Medlem

Mjo det låter riktigt interesant, alltså vem bestämmer vad man kan och får göra? och sedan hur fungerar spelet annars, kan man tjäna pengar bara på att döda monster alltså riktiga pengar? eller måste man lura pengarna av andra spelare eller?


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar