Se E3-mässan genom Xbox Live

Medlem
Se E3-mässan genom Xbox Live

Fasen, det är i sånahär tillfällen man vill ha en kexbox, men men ..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Antar att man måste ha ett guld konto?


signatur

Working as intended.

Medlem

Borde väl fungera med silverkonto. Guldkontot är ju endast till för att kunna spela med andra spelare över nätet. Man kan ju tanka demos och trailers hur man vill med silverkonto, och eftersom det är trailers och demos det gäller borde silverkonto räcka.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Man får hoppas på det, men med tanke på hur många som igentligen äger ett 360 så borde deras servrar belastas rätt så kraftigt om dom tillät att alla fick ladda ner, men man får iaf hoppas att alla får ladda ner.


signatur

Working as intended.

Medlem

Har GameSpot konto så jag slipper som tur är skaffa en X snurra.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Silver medlemmar kan också ladda ned. Det går ju nu, så varför skulle det inte gå under E3?

Ser ivarje fall fram emot E3!

Medlem

Sedan så får silvermedlemmarna en gratis guldvecka av adidas under den veckan skulle jag tro. Det är iaf så det är sagt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

trevligt, men det lär va ganska begränsat med material man vill ju se allt från E3 så kommer nog va bättre å spana in gaming sites som övervakar E3 mässan.

Medlem
Skrivet av MasterChrizz:

Silver medlemmar kan också ladda ned. Det går ju nu, så varför skulle det inte gå under E3?

Ser ivarje fall fram emot E3!

Hade bara misstankar om hur Microsoft skulle försöka mjölka ur så mycket pengar som möjligt ur andvändarna


signatur

Working as intended.

Medlem

Inte skulle jag betala ett guld abonnemang för det där i allafall... Enklare att syna Gamespot eller Gametrailers... lär ju garanterat komma dit ganska pronto i allafall

nu råkar jag visserligen ha ett guld konto ändå..(varför vet jag inte riktigt)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

1
Skriv svar