Nytt online-Neverwinter på väg

Robot
Medlem
Nytt online-Neverwinter på väg

Godis!

Medlem

NWN byggs av Cryptic? RIP NWN.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Ish
Medlem

Låter intressant. Men jag kommer nog vara rätt nergrottad i Guild Wars 2 vid det laget ^^


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Låter ju lovande att det inte är "massive" iaf. Men har inga förväntningar på detta.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

slösa inte era pengar på detta, kommer antagligen vara samma motor som de redan kör för champions online och star trek online.

dvs ingen större skillnad utan bara ett nytt skin.
vill folk ha magi mm. sattsa på guild wars 2.
ingen månads avgift och mycket mer produktions tid.

Medlem

Ja, Cryptics track record är ju inte direkt imponerande. Alla deras spel har plågats svårt av buggar, klumpiga GUIs och fula, långsamma grafikmotorer. Jag har mycket svårt att föreställa mig att dom skulle kunna leverera när det gäller ett nytt Neverwinter.

Medlem

För oss gamla hardcore-rollspelare är inte grafiken det viktigaste utan atmonsfären och känslan i spelet. Jag är iaf intresserad vad det kan bli av detta!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Ish:

Låter intressant. Men jag kommer nog vara rätt nergrottad i Guild Wars 2 vid det laget ^^

word

Medlem
Skrivet av Gordon Freeman:

För oss gamla hardcore-rollspelare är inte grafiken det viktigaste utan atmonsfären och känslan i spelet.

Kommer detta bli första gången Cryptic lyckas med atmosfär och känsla månne? Tveksamt :(.

Medlem

@KlosterKatten
NWN har redan begravts av Obsidian när dom gjorde NWN2. Tack och lov fortsätter inte i Cryptic i den nummerserien...

@Stephan
Ja vi är alla oroliga för hur bra Cryptic kan prestera. Men som sagt..det kan inte vara sämre än NWN2...

@Gordon Freeman
Ja spela NWN1 så länge då Gott om atmosfär

@Alla GW2 kidz
Jo, kidzen kommer nog att vara där...


signatur

Hemsidan för min "persistent world server" för Neverwinter Nights 1:
http://genesisnwn.weebly.com/

1
Skriv svar