Robot
Mafia II

Hoppa in i din bästa kostym, mantla Colten och åk med, uppföljaren till Mafia: The City of Lost Heaven är här.

#mafia-ii, #2k-czech, #mafia-the-city-of-lost-heaven, #gears-of-war


Medlem
Mafia II

kul att ni avslöjade

att slutet är en cliffhanger

sånt vill man ju inte veta fören man själv kommit dit fast de kanske bara är jag

- Editerat av redaktionen för att undvika spoilers

Medlem
Skrivet av Nillz:

kul att ni avslöjade att

slutet är en cliffhanger

sånt vill man ju inte veta fören man själv kommit dit fast de kanske bara är jag

Ja du är inte ensam om det kan jag ju säga, så jag säger samma sak. Varför spoila en sån sak fz?

- Editerat av redaktionen för att undvika vidare spoilers


signatur

/Nordis

Medlem

Tack för det.. Spoiler-tag på den kanske? Blev ju smått förbannad.

Medlem

Lite synd om spoilern (som nu är borttagen). Bra recension övrigt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Haha. Vafan.

**edit

Fick precis en ganska stor grej spoilad utav Youtube-kommentarer.
Score!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skägg.
10 Chambers

Sorry for that, det är ordnat, trodde ingen skulle ta illa vid sig.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Sorry for that, det är ordnat, trodde ingen skulle ta illa vid sig.

Kör edit på alla inlägg fort också gärna.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tack för inläggen även dom avslöjade "slutet". Kanske kan rensa lite så att dom efter mig slipper bli lika besvikna?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Va? Varför sa ni att det var ett

claffhanger-slut?!

Det där med att det kommer DLCs snart som förlänger spelet, är säkert redan klart. De vill bara tjäna en extra hacka och har därför kapat av en del, för att låta oss betala för mer...

Ja, ja... jag har det förhandsbokat och vill spela det NU!
Demot var härligt

- Editerat av redaktionen för att undvika vidare spoilers


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Tack för den.

Medlem

screw spoiler så länge det är roligt att spela och så är jag nöjd: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

FM-guru
F.d. Sisyr

Förstår inte hur man kan kalla ett spel för "mästerverk" och sedan ge det 4/5. Då har man gjort fel någonstans...

Medlem

Äntligen är Mafia 2 bara några dagar ifrån oss nu, jag har längtat som fan i stort sett hela 2000-talet


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det verkar ju ändå som att det levererar. Skönt. Men jag är faktiskt lite besviken på betyget. Hur man nu kan vara det när det får en fyra. Men jag hade hoppats att det skulle kännas lika bra som GTA IV som var en klockren femma ju. Jaja, på beskrivningen så verkar det ju överensstämma med spelupplevelsen i Mafia 1 ungefär. Kanske kommer man inte spela igenom detta spel 7 ggr som jag gjorde med ettan, men det blir i all fall bra. Det är väl så helt enkelt att Mafia 2 är ett bättre Mafia-spel än ettan, men omvärlden har kommit ikapp dem lite. På fredag får jag mitt ex och kan se själv. Jag är spänd i alla fall!

Medlem

Hade det jämförts med GTA IV så hade jag aldrig ens lagt ögonen på det. USCH! Finns inget värre än arcad-spel när det gäller spelskänsla.

För övrigt tycker jag spiken gjorde ett bra jobb, och jag var inte här "i tid" för det där jag hoppas ingen pratar om. Jag tackar och bockar, och självklart skyller jag allt på FZ om jag inte tycker exakt lika dant!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Garanterat köp! Atmosfären och handlingen är på topp! Bokat CE edition!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Nillz:

kul att ni avslöjade att

slutet är en cliffhanger

sånt vill man ju inte veta fören man själv kommit dit fast de kanske bara är jag

Därför brukar jag bara läsa +/- på planerade spelköp

Skrivet av zhrooms:

Kul, läste inte

ciffhangers

i texten, utan i comments istället självklart........ bajs

Ta bort överallt

Dessutom var det den översta kommentaren, så man kunde inte undvika att ögonen drogs dit :\

- Editerat av redaktionen för att undvika vidare spoilers

Medlem

Riktigt risigt med spoilern, inte okay!

Läste själv översta kommentaren (som inte vart editat..bara texten).

Säkert ett bra spel ser fram emot det, bra recension också, synd bara att ni spoilade slutet lite...förstår inte hur ni tänkte faktiskt..:)

Medlem

Don`t take it personal! It`s strictly business!

Det blir lätt ett köp!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bra recenserad ! Tack... kommer lätt köpa den!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Bra recenserad ! Tack... kommer lätt köpa den!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Bra recension som vanligt. Då jag inte tycker om det arcade-aktiga som finns i spelet lär det inte bli köp förrän det hamnar i begagnathyllan.

Me no like...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haft mitt ex förbokat i några år nu känns helt sjukt att det snart är här


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

De svarta "spoiler" rutorna syns inte i snabböversikten av kommentarer, den som finns direkt under artikeln. Kanske kan fixas?

(FF 3.6.8 )

Medlem

Okej bra...

Det är för sp bara, det kommer nedladdningsbart material... Men, den stora frågan är: Kan man MODDA det?!

Medlem
Skrivet av magiul:

Det verkar ju ändå som att det levererar. Skönt. Men jag är faktiskt lite besviken på betyget.

FZ har väl gett det högre betyg än andra sidor iofs. IGN gav det 7/10, EuroGamer ger det bara en 4/10.

Tyckte demot var sådär.. mycket grejer man saknar från GTA, bara en sån grej att man inte ens kan skjuta från bilen.


signatur
Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Okej bra...

Det är för sp bara, det kommer nedladdningsbart material... Men, den stora frågan är: Kan man MODDA det?!

Precis, det är det mesta jag ser framemot..

Medlem

nu vågar jag inte läsa alla kommentarer ! man vet ju inte om ni lyckats ta bort alla spoilers. så nu går jag o gömmer mig i en mörk vrå tills jag har spelet i min hand! tur att det var editat bort på dom första iaf och att jag redan direkt märkte att recensionen avslöjade mer än jag ville veta när recensenten beskrev första missionet o hela storyn direkt "why did i do it?? why did i doo it?" (hålla på som hon i pianisten)

123
Skriv svar