Vinn Kane & Lynch 2!

Robot
Medlem
Vinn Kane & Lynch 2!

Smeker min kristallkula,,,,

Medlem

Svåra frågor den här gången En fick jag gissa på


signatur

pain is temporary, glory is forever

Medlem

Sista frågan blev jag inte riktigt klok på. Eller rättare sagt, svarsalternativen.

Medlem

Ingen av de tre svarsalternativen stämmer på sista fråga... Bra FZ.

Medlem

Inget av alternativen på sista frågan stämmer. Dessutom går det alldeles utmärkt att använda "Riket" eftersom vi befinner oss i Sverige. Och till sist, man subtraherar inte 5 utan med 5.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Ingen av de tre svarsalternativen stämmer på sista fråga... Bra FZ.

Jodå, ett stämmer

Medlem
Skrivet av Plommon:
Skrivet av Arvid:

Ingen av de tre svarsalternativen stämmer på sista fråga... Bra FZ.

Jodå, ett stämmer

Bevis tack. Vad jag kunde luska fram så stämmer ett av alternativen till viss del. Men å andra sidan kan ju någon av personerna från alternativen gjort en cameo och vara uncredited eller vad fan man säger. Gick igenom hela rollistan till både I och II.

Redaktör

Spectral, om du gått igenom hela rollistan för serien Riket så har du stött på ett av svarsalternativen. Det torde räcka som bevis.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Spectral, om du gått igenom hela rollistan för serien Riket så har du stött på ett av svarsalternativen. Det torde räcka som bevis.

Man borde tycka det ja. Dessvärre verkar det ju som att mina ögon inte är så bra som jag en gång trodde.

Redaktör

Så, då är tävlingen slut. Rätt svar på fråga 3 är Stellan Skarsgård, han gör ett kort men lysande inhopp som Danmarkfientlig advokat åt Stig Helmer (Ernst-Hugo Järegård) i slutet av andra säsongen. Av nån anledning står han inte med i rollistan på IMDB. Icke desto mindre - med i serien är han.


signatur
Medlem

Trevligt, då hade man svarat rätt iaf, vilket ökar vinstchanserna ganska så rejält
Spännande med tävlingar där IMDB/google inte direkt ger svar utan man måste göra lite äkta research först

Medlem

Fan va bra att ni har ändrat på UI:n så att tävlingarna inte syns på framsidan...
När jag såg denna "nyheten" så var tävlingen avslutad >.<

Tbh, första layouten var bättre än denna... förra var väldigt enkel men den var väldigt väldigt bra... Denna är bara onödig med en massa färger här o där

Medlem

Hoppas man vinner, vill verkligen ha det här spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Tompa:

Så, då är tävlingen slut. Rätt svar på fråga 3 är Stellan Skarsgård, han gör ett kort men lysande inhopp som Danmarkfientlig advokat åt Stig Helmer (Ernst-Hugo Järegård) i slutet av andra säsongen. Av nån anledning står han inte med i rollistan på IMDB. Icke desto mindre - med i serien är han.

Jajamen han är med!

Hittade förresten Stellan i en rollista på IMDB, fast inte via deras sökfunktion utan jag googlade. Råkade vet att hans ihopp var i avsnittet "Gargantua" så det var bara att söka lite.

1
Skriv svar