Om du hade kunnat gå tillbaka i tiden, vad hade du då gjort?

Medlem

gått tillbaks någon månad till innan jag möter archdemon i dragon age och ställa in mina tactics och spara INNAN jag går genom dörren och möter den så jag slapp ställa in den varje gång jag dog (vann tillslut)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Ish
Medlem

Ge fan i att köpa plasma tv för 20k:-.. Fast jag blev ju nöjd iaf..
Köpa en fet jävla überstereo istället för tv..
Skippat lumpen. Jag hade jävligt kul men åkte på diabetes på slutövningen. Kunde ju ha jobbat istället innan krisen kom, sovit tillräckligt och kanske inte åkt på skiten (dålig sömn = trolig trigger)..
Hmm vad mer.. Gått mer på vad jag själv har velat än vad som förväntats av mig.
Slagit folk på käften när de förtjänat det.
Inte slagit folk på käften som inte förtjänat det.
Vart snällare mot vissa personer.
Inte tagit folk för givet.
Stannat bilen stället för att somna och krocka (se bloggen)

Äh.. skitmycket man ångar man skulle vilja ändra på. Men gjort är gjort.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Slagit folk på käften när de förtjänat det.
Inte tagit folk för givet.


signatur

R.I.P The_maxx

Avstängd

Hej, intressant värre. Detta fick mig faktiskt att gå tillbaka i tiden i minnet till en sak som gick fel 1990. Konsekvensen är att jag kan släppa det nu...


signatur

Det här är när diskussionen går: Och då gjorde han det här. Nej det gjorde han inte.

Medlem

Skulle åka tillbaka till år 1679 och se till att Sverige förlorade det sk. Skånska kriget och i och med det skulle Skåne i nutid tillhöra Danmark.

Medlem

Jag hade åkt tillbaka till 2008. Gjort ett par ändringar, sen sett vad livet fört mig.

Medlem

att förhindra wwii som några varit inne på tror jag inte på - då hade vi nog inte haft våra hemdatorer idag... (och krig hade det blivit ändå)

vikingar med granatgevär ftw!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av MFC:

Åkt tillbaka och sett till att första djuret som krälade ur havet stampades ihjäl

hahaha xD självklart

Medlem
Skrivet av w4rhog:

att förhindra wwii som några varit inne på tror jag inte på - då hade vi nog inte haft våra hemdatorer idag... (och krig hade det blivit ändå)

vikingar med granatgevär ftw!

Sverige hade nog varit betydligt svagare ekonomiskt med.

123
Skriv svar