Ny utvecklardagbok för Brink

Robot
Medlem
Ny utvecklardagbok för Brink

Ser verkligen fram emot detta liret. Börjar dock bli äcklad av allt spray & pray jag ser i filmerna, dom tömer mag efter mag och det är sällan någon dör...

Edit: Någon som känner till om det är "healthbar" baserat, har inte sett någon HUD.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Ser verkligen fram emot detta liret. Börjar dock bli äcklad av allt spray & pray jag ser i filmerna, dom tömer mag efter mag och det är sällan någon dör...

Edit: Någon som känner till om det är "healthbar" baserat, har inte sett någon HUD.

Jadu, jag tycker det är mest, skjut 6 skott,, få 50 kills, en sån typ av gameplay är det nu för tiden, som det är i MW2... hemskt... så Hemskt....

Och samma här, Längtar så mycket efter brink! ^^
och jag har ingen aning om det blir någon healthbar, dom visade väll en riktig gameplay förrut, med hud... tror jag... men kommer inte riktigt ihåg det, finns ju alltid på youtube, så du kan skika.
Det skulle passa bättre om man hade HP bar, inte cod regenrate HP.. det är så tråkigt.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Detta spel längtar jag otroligt mycket till, en ny upplevelse i spel. och Hp systemet värkar likna det man har i resistens serien till ps3 man har rutor som man förlorar men förlorar man inte hela rutan så får du tbk hp för den rutan inom tid

Medlem

Känns som ett TF2 blandat med Mirrors edge och något vanligt not out of the ordinary och gjort det bra
Hoppaas jag har pengar/tid då detta släpps


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

är ju bara en sak som man är lite osäker på. det är hur mycket man tåler m.m med tanke på alla vapen och tillbehör.

Så man kan tävla i det i ett balanserat proffisionellt sätt, och inte ett vapen som är bäst knäcker alla typ.

Själv längtar jag, Men man har ju sina frågetecken och oro,Jag hoppas ju det är rekyl som i cs fast hanterbar med skicklighet och träning. och inget mw2 2 skott i foten död, utan någon direkt skicklighet att spraya eller dutta rätt m.m

Ja vi får väl se detta blir säkerligen en 10a om inte kommer det en mod då man ska kunna göra mods till spelet vad jag läste. dvs promod eller tävling system utan löjligt levlingsystem

1
Skriv svar