Svenskt, lite mindre corp med gamla spelare rekryterar

Inaktiv
Svenskt, lite mindre corp med gamla spelare rekryterar

Tjo!
Vi i corpet The Defenestrated rekryterar lite nytt blod inför hösten. Vissa kanske känner igen oss mer under namnet Spontaneous Defenestration som vi hette för något år sedan. Folk blev inaktiva där och vi la ner det corpet, för att återbildas igen nu i juni.

Vi har dock inte så många aktiva medlemmar som vi önskar, utan söker nu nytt blod. Vi gör det mesta man kan tänkas göra i catch där vi bor, men allt mynnar ut i att vi pvpar. Vi har ett par motherships och istort sett alla har en carrier. Vi föredrar dock att flyga mindre skepp och då nästan uteslutande tech2.

Intresserade bör ha åtminstone skills för att flyga upp till tech2-kryssare i någon av raserna, med fullständig tech2-fit. Gärna pvp-erfarenhet, annars ser vi till att du får det direkt.
Annars är det vent-krav, och snacka-skit-krav

Hör av er till Luna Centauri (jag dvs), Redelite, Jaevlaas eller Ralg alternativt gå med i vår kanal "window".

Oxå hoppas jag höra av mången trevlig människa.

- Luna

Medlem

Fan vad skoj att det finns lite aktiva folk från Eve här på FZ
Jag kommer definitivt höra av mig ingame så snart som möjligt då min corp nyligen anslöt sig till HYDRA (som är en fruktansvärt ovänlig allians)!

Inaktiv

Det tycker jag du ska göra

1
Skriv svar