Hedra spartanerna i Halo

Robot
Hedra spartanerna i Halo

Marknadsföringskampanj modell grov drar igång för Halo: Reach, bygg ett monument av ljus.

#halo-reach, #bungie, #halo-odst


Medlem
Hedra spartanerna i Halo

ja du har aldrig haft en riktig chans att spela dessa halo spel men jag tror nog jag hade gillat de. de kanske släpper några av de till pc som de gjorde med 1 och 2an

Medlem
Skrivet av Marcon:

ja du har aldrig haft en riktig chans att spela dessa halo spel men jag tror nog jag hade gillat de. de kanske släpper några av de till pc som de gjorde med 1 och 2an

Kommer tyvärr aldrig ske, försäljningen på PC var alldeles för låg, samt Halo är maskoten för 360. Enda anledningen att Halo 2 släpptes till PC var ju för att boo9sta Vistas försäljning, men MS har insett att ungdomar inte köper OS så det var ganska meninglöst

Dock så kan man njuta av det på sin 360 med grymt skön kontroll och annat, minst lika bra

Avstängd

Serien är för bra för att Reach ska vara det sista. Det kommer nog fler lite längre fram i tiden...

Medlem

Men sa dom inte något i stil med att dom kan inte avsluta det där dom avsluta Halo 3? För master chief levde ju i skeppet etc. typ...eller något...?

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Serien är för bra för att Reach ska vara det sista. Det kommer nog fler lite längre fram i tiden...

Ingen har sagt att serien avslutas.

Inaktiv

Vad jag har hört/läst så kommer detta vara sista Halo-spelet gjort av Bungie, sen hur man tolkar det är upp till var och en men om inte Bungie fortsätter eventuellt på nästa Halo om den blir av så ser inte jag det som en värdig uppföljare.

Medlem

Edit: Fungerade när man gick in på amerikanska istället för Sverige. Ser ut som att vi får vänta ett tag på att tända egna ljus.

Någon som testat rememberreach sidan? Får bara upp en nedräkning som räknar uppåt, 0 dar, 8 timmar, 45 min och 501 sek...


signatur

/Landstream

Medlem

Lite ironiskt att man måste skriva in ålder när man går in på North America men inte på Europe -> Sweden
Suger också att klockan uppåt...

Medlem
Skrivet av Suushii:

Men sa dom inte något i stil med att dom kan inte avsluta det där dom avsluta Halo 3? För master chief levde ju i skeppet etc. typ...eller något...?

Om de följer "sagan" så utspelar sig Reach före de andra Halo-spelen.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Vad jag har hört/läst så kommer detta vara sista Halo-spelet gjort av Bungie, sen hur man tolkar det är upp till var och en men om inte Bungie fortsätter eventuellt på nästa Halo om den blir av så ser inte jag det som en värdig uppföljare.

Ja, det stämmer, sen kommer MS ha kvar rättigheterna och låta några andra utvecklare fortsätta Halo-historien.
Bungie själva skulle väl göra ett IP efter Reach.

Medlem

Håller med Grumbledock......

1
Skriv svar