Dragon Age: Witch Hunt, Morrigan returns.

Dragon Age: Witch Hunt, Morrigan returns.

Äntligen har den senaste dlc´t till Dragon Age gjorts till känna. Witch Hunt heter delen som låter oss ta reda på vad som hände med Morrigan efter slutet på original kampanjen. Ett år har passerat sedan the Archdemon blivit besegrad och någon har skymtat Morrigan i de södra skogarna.

Importera din gamla karaktär eller skapa en helt ny och ge dig ut för att äntligen göra upp och ta reda på Morrigans motiv.

Ska bli intressant då jag personligen valde Morrigan som min karaktärs love-interest och #SPOILERS#
valde i slutet att do the nasty och sen försöka följa efter henne#. hoppas bara att det kan sluta på ett bra sätt och inget bullshit skriptat nej du kan inte story tvist.

ser hårt fram emot detta för att knyta ihop säcken så jag kan lägga min tid till Dragon Age två.:D

7 september är datumet, samma dag som Lair of the shadowbroker för Mass Effect 2.

Behöver DAO fler DLC efter Witch Hunt?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Låt det fortsätta så man har lite mer DAO att spela innan DA2 ( det är förresten inte DAO2 eftersom det inte är Dragon Age : Origins 2 utan det är det andra spelet om Dragon Age, DA2)

Medlem

Jag tycker de ska fortsätta sålänge de kan hålla samma höga kvalitet som tidigare, för hittils har det varit ett sant nöje att spela de nya bitarna


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Blir ett lätt köp!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Givet köp. Morrigan är ju min kärlek!

Medlem

Hm, undrar hur hon reagerar *Spoiler* När jag "lovade" att lämna henne och barnet för sig själva.

Haha, måste skaffas!!

LÄNGE LEVE Dragon Age serien!!


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Mycket spännande. Det är just Morrigan storyn som jag tycker är mest intressant i DA atm.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Den har alltid varit den mest genomarbetade, personligen tycker jag resten kan kännas lite svagt ibland även om spelet i sig är lysande. Så ge oss mer Morrigan!


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Uppdate.

Bioware har på sin officiella sida bekräftat att Witch Hunt är mer än ett vanligt DLC och mer en direkt fortsättning på Original kampanjen.
Du kan söka efter om du söker svar, Hämnd eller söker försoning med din älskade.

Nya items och rewards att låsa upp som kan föras över till en ny omgång i origins samt i Awakening!

Vilken tur att jag har ett sånt fantastiskt tålamod, är det ett grått hår?.:up:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Undras ifall vi korkade som avinstallerade spelet med saves och allt sådant får starta en höglevel char när detta kommer.... vore underligt annars iofs.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Skrivet av Hukkie:

Undras ifall vi korkade som avinstallerade spelet med saves och allt sådant får starta en höglevel char när detta kommer.... vore underligt annars iofs.

Bioware skrev också att du kan skapa en helt ny hög-levlad persona av dig själv om så önskades och så köra Witch Hunt med den karaktären.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tur att man inte radera alla saves och bara avinstallerade spelet.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Hukkie:

Undras ifall vi korkade som avinstallerade spelet med saves och allt sådant får starta en höglevel char när detta kommer.... vore underligt annars iofs.

Bioware skrev också att du kan skapa en helt ny hög-levlad persona av dig själv om så önskades och så köra Witch Hunt med den karaktären.

Tackar tackar


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Hoppas verkligen att slutet blir bra annars blir man ju besviken :/


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Morrigan: I make the bread while you paint the shed

vore det så fel?. Håll tummarna för att de inte gjort ett NWN2 slut.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar