Robot
Medlem
Testa R.U.S.E.

Ett R.U.S.E. Demo finns även att testa pa PSN sen igår. : )

Edit: Man måste förvisso vara Playstation Plus medlem for att ta del av demot.

Redaktör

Se där, tackar! Jag uppdaterar nyheten.


signatur
Medlem

Men ... vad? Var tog mitt inlägg vägen?

Medlem

Var faktiskt inte så pjåkigt. Har varit lite tveksam till den här titeln, men det var ganska bra faktiskt. Kanske blir ett köp på nån framtida rea.

Medlem

verkade vara ett skönt lir, lite mycket med nuke kanonen men men. synd att det är ubisoft, litar inte på deras produkter längre, även om dom bara är utgivare.

Medlem

Nukes känns ju bara fel... Visst de är kul men det förstör lite känslan av att det är WWII på den europeiska kontinenten (och ja jag vet att enda gången kärnvapen har använts i en konflikt är under detta krig).

Medlem

"meda Xbox 360-folket" Stav fel

Medlem
Skrivet av PEEWEE:

... Stav fel

Särskrivning

Redaktör
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av PEEWEE:

... Stav fel

Särskrivning

Ouch! Tack Pewee, fixat.


signatur
Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av PEEWEE:

... Stav fel

Särskrivning

I lol'd.

Ska testa demot så småningom, så att man kanske förstår varför folk verkar ha förväntningar på det. Det har inte gått fram till mig under mediabevakningen.

Medlem

RUSE stödjer Playstation move och så fort jag får tag på move blir det att testa av!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Provade det på PSN nyss. Det verkar väl lovande än så länge.

Medlem

Ett rätt intressant spel. Gillar konceptet med RUSE-korten som man kan använda till att försöka lura sin motståndare. Sen så är det ett sten-sax-påse spel i grunden runt striderna, men rätt coolt ändå.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

1
Skriv svar