Kolla in rallyliret WRC

Medlem
Kolla in rallyliret WRC

Tyvärr ser det ut att gå alldeles för fort på grusvägarna.

Medlem

Ser inte ut att vara någon vettig fysik, förövrigt tror jag att jag såg filmen för någon månad sedan eller två, ganska gammal rulle.

Medlem

Ser rätt intressant ut. Blev rätt besviken på DIRT-serien då den innehöll så pass lite rally för att vara Colin McRae.

Medlem

Såg så där ut, väntar nog hellre på nya Dirt, men ser självklart fram emot ett demo på denna.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ser för jäkligt ut. Bra. Då kanske det spelar vettigt. (Jfr Richard Burns Rally)

Jag tror inte att det går för fort, kanske. Tror - och framförallt hoppas - att det är kameran som gör att det känns så.

Fort på grus -> http://www.youtube.com/watch?v=SToPtzapn6U

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Ser rätt intressant ut. Blev rätt besviken på DIRT-serien då den innehöll så pass lite rally för att vara Colin McRae.

Håller med. Förhoppningsvist så blir det ett bra spel i samma liga som Richard Burns Rally. Det är ont om realistiska rallyspel, tyvärr, så vi behöver något.

Medlem

Vill ha ett nytt Richard Burns Rally, inte massa arkadlir som DIRT

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Tyvärr ser det ut att gå alldeles för fort på grusvägarna.

Tror det bara är bra i såna här spel.

Visst 140+ kanske inte känns så himla fort på en motorväg men på en smal grusväg med en massa skog runt om? Herregud!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Jösses...

Dom får nog jobba lite på fysiken innan dom släpper det..

Medlem
Skrivet av Manley:

Jösses...

Dom får nog jobba lite på fysiken innan dom släpper det..

Och grafiken, det där såg inte särskilt "wow" ut


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

varför ska alla spel vara så grafikst wow wow wow, funkar inte spel för er grafik junkies även om det inte slår det mest snyggaste spelet just nu, vilket är förresten det just nu grafikst snyggast?
sett rätt tunt ut med det sedan Crysis, sluta gnäll om grafiken ni skulle kräkas om ni spelade richard burns rally då det är "grafikst" underlägst alla annat då går det ju inte att spela eller hur grafiken suger ju i det spelet, så stirra er inte blind på grafik det går att få ett spel att se så satans snyggt ut att man svimmar men då suger: gameplay,kontroll,fysik osv.
ger er nu rally spel ska inte se ut som Crysis, hur skulle det funka tycker ni?
tror ni att de som kör Rally verkligen ser hur fint träden svajar eller hur fina blommorna är när de rusar fram i 140-200km/h ? knappast, och duger inte spelet grafikst skit i det då sluta gnäll

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

varför ska alla spel vara så grafikst wow wow wow, funkar inte spel för er grafik junkies även om det inte slår det mest snyggaste spelet just nu, vilket är förresten det just nu grafikst snyggast?
sett rätt tunt ut med det sedan Crysis, sluta gnäll om grafiken ni skulle kräkas om ni spelade richard burns rally då det är "grafikst" underlägst alla annat då går det ju inte att spela eller hur grafiken suger ju i det spelet, så stirra er inte blind på grafik det går att få ett spel att se så satans snyggt ut att man svimmar men då suger: gameplay,kontroll,fysik osv.
ger er nu rally spel ska inte se ut som Crysis, hur skulle det funka tycker ni?
tror ni att de som kör Rally verkligen ser hur fint träden svajar eller hur fina blommorna är när de rusar fram i 140-200km/h ? knappast, och duger inte spelet grafikst skit i det då sluta gnäll

För mig är grafiken en stor del av spelet då det förbättrar upplevelsen avsevärt. Det var också det som gjorde Dirt2 så skoj, det kändes mycket verkligare pga. sin grafik.

Medlem
Skrivet av Rickard11:
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

...

För mig är grafiken en stor del av spelet då det förbättrar upplevelsen avsevärt. Det var också det som gjorde Dirt2 så skoj, det kändes mycket verkligare pga. sin grafik.

"Skoj" förstår jag inte riktigt, om det nu inte är ett visuellt skämt som endast snygg grafik kan åstadkomma. Lite "wowigare" blir det väl dock, och inget fel med det antar jag. Men gameplay går alltid först för min del. Visst, om spelet ser fruktansvärt ut så kan man ju klaga, men det här spelet ser ju knappast groteskt ut.

Som nån utvecklare på Valve sa om Portal (referat): Jag blir gladare om en spelare hyllar mitt spel för att det är roligt snarare än att det är snyggt.

Medlem

Sugen på en förhandsbokning. Men jag hoppas på ett demo så man får en känsla av det innan man gör nåt.

Hoppas som fan att det blir bra, är så lite rally-spel ut.
Tycker första DiRT var det senaste riktiga rally spelet tyvärr

Medlem

Svårt att bedömma utan att ha kännt på det med min G25, just känslan i ratten var vad som gjorde Dirt 2 så pass bra trots sina stora brister.

Men det ser helt klart bättre ut nu än de tidigare videorna.

Medlem

Ser otroligt stelt och tråkigt ut...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Bland det viktigaste:

*Fysiken
*Vägbanans detalj-nivå.

Det finns allt för många spel med usla spel-krön--> ..../``\....
Men som syns i making of filmen (wireframe) duger det nog.

Sen finns galna Sega rally revo (6x6cm rutnät), nåt fler spel med så smått?
http://img401.imageshack.us/img401/9590/s64bc.th.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=B4l5l7r8Yw8


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Najs, behövs alltid mer rally lir..
Men Codemasters kommer alltid vara bäst,

Medlem

Najs, behövs alltid mer rally lir..
Men Codemasters kommer alltid vara bäst,

Medlem

äntligen! hoppas det blir bra! kan inte se klippet här på jobbet men jag hoppas!

1
Skriv svar