Hela låtlistan i DJ Hero 2

Robot
Medlem
Hela låtlistan i DJ Hero 2

För mycket äcklig hiphop.

Medlem
Skrivet av Deragorn:

För mycket äcklig hiphop.

Vad ska det annars vara då? Rock?

Medlem

House så klart.. De houselåtar som är med är av mycket hög kvalité dock!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

den listan kändes väldigt amerikansk dock..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Inte direkt beatport toppen...
Och hiphop kan vara riktigt bra.

Medlem

hur kan metallica lämna ut en låt till "DJ hero"!?!??!??!

Skägg.
10 Chambers

2 x The Prodigy!


signatur
Medlem

Haha, klassisk västkusthiphop, Chemical Brothers, The Prodigy, klassiska 80-talslåtar... tror det här är den bästa låtlistan jag nånsin sett i ett * Hero spel.

Medlem

Det ska bli mycket intressant att se hur dessa låtar mixas ihop. Tror det kan bli riktigt bra.

Medlem

HELL YEAH!! Kaskade & Deadmau5 - Move for me


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Riktigt, riktigt fet lista. Klockren mix. Metallica? Intressant.

Medlem
Skrivet av Deragorn:

För mycket äcklig hiphop.

Håller med!

Jag tycker det är för få låtar med genre som house/trance eller liknande för att köpa detta spel..
Måste dock testa mixa med Prodigy, Tiesto eller Jackson 5, hähä...


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Daft Punk och Grandmaster Flash (förmodligen det bästa artistnamnet genom tiderna.) är ju givna, jag hade dock önskat lite mer underground hiphop, säg Jedi Mind Tricks, Non-Phixion och Necro. Fast det lär väl aldrig hända att de artisterna dyker upp i något kommersiellt som detta (inte för att det första DJ Hero sålde tillräckligt bra för att kallas kommersiellt!).

Fan, kanske dags att införskaffa det första för att ha övat upp sig inför det här? Ser ju bra ut från vad både låtlista och Imperie-byggar videos visar!


signatur

Blir att skippa den här versionen med. Hiphop har ofta samma effekt som pollenallergi, folk rynkar på näsan och går undan. Jag gillar konceptet men knappast värt det hittills.

Medlem

Schysst med Grandmaster Flash - The Message, Afrika Bambaataa - Planet Rock, Warren G. ft Nate Dogg - Regulate, Chemical Brothers, Prodigy, Edwin Starr och Dj Shadow - Midninght in a Perfect World.

Fanns väll några helt ok låtar till men mycket kommersiellt skit.

Inaktiv

För lite hiphop.

1
Skriv svar