Portal 2-snask i filmarkivet

Robot
Portal 2-snask i filmarkivet

Besök vårt dignande filmarkiv för de senaste demonstrationerna från GladOs tortyrkammare.


Medlem
Portal 2-snask i filmarkivet

Det ser riktigt kul ut!

Medlem

Portal 2 kan ju inte bli något annat än fantastiskt !!

Medlem

jag gillade ettan, fanns nån enkelhet i det som jag gillade, nu börjar det nästan se ut att bli för komplicerat. det jag tänker är att det är blir lätt fel och man måste göra om saker hela tiden för små fel, då blir man något frustrerad.

Medlem

Kan nästan hålla med TruB. Fanns detaljer i filmen som jag förmodligen hade behövt klura på länge innan jag kom på. Portal 2 kommer verkligen (i alla fall vad jag kan se so far) tvinga en att tänka utanför boxen. Ser dock enorm mycket fram emot releasen.

Medlem

Ser grymt nice ut.

Medlem

Håller med om att det känns lite väl avancerat. Efter att ha kört genom ettan med utvecklarnas kommentarer, hoppas jag att de lagt ner lika mycket tid på att få till en vettig inlärningskurva i tvåan.

Samtidigt hoppas jag att alla dessa filmer bara är exempel, och inte från banor som kommer i spelet. De släpper nästan för många. Redan nu känns det lite spoiler över det. Hoppas det finns överraskningar kvar när man själv sitter med det.

Får sluta se på portal-trailers.

Medlem

Blir bara mer och mer sugen för varje film som kommer, var inte särskilt intresserad när jag först hörde att det skulle komma en uppföljare, det märks att tvåan har en rejäl budget jämfört med ettan.

1
Skriv svar