Ny, längre Dragon Age II-trailer

Robot
Medlem
Ny, längre Dragon Age II-trailer

Snabbt och våldsamt! Precis min smak.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Damn OP med black magic


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

finns att se i 1080p också:
http://www.youtube.com/watch?v=giDjPCYAg8g

edit: det är ju något fel på versionen i filmarkivet...

Medlem

hmm... Såg denna för 1-2 veckor sen tror jag.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

omfg, han har tagit pinnen med bärnstenen från gubben i jurassic park och satt ett svärd på den


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Så.. är det ett solo rollspel nu eller kommer man fortfarande ha grupp strider ala DA1

Medlem

De har konsolifierat spelet så det bara skriker om det, jag grät lite grann när jag läste en artikel på IGN om det...

Medlem

sweet: ) längtar tills detta komemr, första var ju kung!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Ap@n:

De har konsolifierat spelet så det bara skriker om det, jag grät lite grann när jag läste en artikel på IGN om det...

Det var ju konsolversionerna som sålde så. Alla vet ju att man ska gå efter det som säljer och inte det som är bra.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:
Skrivet av Ap@n:

De har konsolifierat spelet så det bara skriker om det, jag grät lite grann när jag läste en artikel på IGN om det...

Det var ju konsolversionerna som sålde så. Alla vet ju att man ska gå efter det som säljer och inte det som är bra.

eh, skämtar du eller?
PC versionen sålde bättre, och det var mycket roligare att spela DA med tangentbord och mus,

ändå
Ett rollspel ska man alltid spela på PCn inga undantag, eller Monster Hunter, det får spelas på Konsoll

Men ändå, Da sålde bäst till PC, det funkade ju inte fan först till ps3an dom fick ju släppa patch för att fixa det


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

FAN va nice gjort ! stort fan av dragon age

kommer bli en av höjdpunkterna på året!

Medlem

Hoppas det blir grymt! Blev inte såld på trailern precis... Tycker snubben med horn var lite meh... Föredrar darkspawn! Ser fram emot ingame footage!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:
Skrivet av Ap@n:

De har konsolifierat spelet så det bara skriker om det, jag grät lite grann när jag läste en artikel på IGN om det...

Det var ju konsolversionerna som sålde så. Alla vet ju att man ska gå efter det som säljer och inte det som är bra.

Enligt EA's Q3 FY10 unit sales (från februari) så var det:

PC 1.3M
360 1.3M
PS3 0.6M

Så PC säljer ungefär lika bra som 360, inte säkert att de har med alla källor (icke-retail som steam, d2d, etc). Dragon Age: Origins var #9 på Top 10 PC games sales 2009 enligt NPD (som bara listar retail, inga downloads), trots att det släpptes så sent, så är inte helt omöjligt.

Medlem

Hoppas de inte backar på sitt ord, Dragon Age skulle bli en serie främst för PC med fokus på mer Old school CRPG alá Baldurs Gate.. Att de tvingar en till att köra med deras hjälte Hawk stör mig inte så mycket, men så jävla mycket mer konsolifiering får de fasiken inte göra!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Är det här en 3D-trailer eller?

Medlem

Hm... Gissar på att Flemmeth gör en comeback
Och om dom gör i liknande som med ME2 att storyn påverkas av dina ursprungliga val så har Morrigan fått en unge xD

Killen med hornen var ju asball8):D (fan vad ung jag känner mig)


signatur
Medlem

palla att man måste köra med någon random lallare som BioWare hittat på. Tenderar att ogilla rollspel där man inte får skapa en egen karaktär(typ som gothic 3) men får se... kanske blir ett köp ändå.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Hm... Gissar på att...

hört talas om spoilertags?


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av Gogge:
Skrivet av Psycho_Mantis:
Skrivet av Ap@n:

De har konsolifierat spelet så det bara skriker om det, jag grät lite grann när jag läste en artikel på IGN om det...

Det var ju konsolversionerna som sålde så. Alla vet ju att man ska gå efter det som säljer och inte det som är bra.

Enligt EA's Q3 FY10 unit sales (från februari) så var det:

PC 1.3M
360 1.3M
PS3 0.6M

Så PC säljer ungefär lika bra som 360, inte säkert att de har med alla källor (icke-retail som steam, d2d, etc). Dragon Age: Origins var #9 på Top 10 PC games sales 2009 enligt NPD (som bara listar retail, inga downloads), trots att det släpptes så sent, så är inte helt omöjligt.

Jag får ursäkta. Hade för mig att konsolversionerna sålde bättre och det var därför Bioware tog denna väg med DA2. För det måste vara nån anledning varför dom tar den väg dom tar.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Finns denna trailer i något annat än låtsas 3D? Eller är det något fel på spelaren när den ser ut så?

Medlem
Skrivet av robineng:

Finns denna trailer i något annat än låtsas 3D? Eller är det något fel på spelaren när den ser ut så?

1
Skriv svar