Mer Crysis 2-multiplayer

Robot
Medlem
Mer Crysis 2-multiplayer

Ser skit tråkigt ut, vill hellre ha ett nytt Far Cry.

Medlem

Hm... köper av ren princip inte specialutgåvor av flerspelarspel. För det mesta är det ett otyg som inte gynnar konsumenten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Spelet ser grymt skoj ut. Men Collectors Edition är fan dyrt... fyfan

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Ser skit tråkigt ut, vill hellre ha ett nytt Far Cry.

Det är väll Ubi Soft som har licensen nu?

Om du känner dig sugen på mer Far Cry efter att ha spelat Far Cry 2 så har du en ganska kass spelsmak, om du däremot menar att du vill ha en värdig uppföljare till första Far Cry så håller jag med dig.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

alltså sånt där suger med Multiplayer spel med limited editions, man får så mkt saker första dan, som dem andra måste kämpa för.
hittade även en annan sak som gjorde mig riktigt förbannad, fast det var viserligen för PS3 BC2 versionen, (kanske finns för Xbox oxå) att man kan betala pengar för att få alla vapen o gadgets på direkten, så om jag skulle köpa bc2 för 400Kr? till ps3, så kan jag betala 400 till och så har jag alla vapen och gadgets, och jag tyckte MW2 mjölkar, fan Bc2 äru värre.

i en limited edition borde man istället få TEX: kanske en strategi guided, affisch, skiva med behind the scenes/ musik från spelet, ngn liten gubbe kanske lr andra liknande saker, men inget som ger en ordentlig fördel i själva spelet.


signatur

Rwa?

Ush, vilket konsollskit! R.I.P Crysis

1
Skriv svar