Call of Duty: Black Ops

Robot
Call of Duty: Black Ops

Först kom andra världskriget. Sen moderna konflikter. Och snart bär det av till Vietnamkrigets fasor, med avskurna halsar och bombade byar. FZ vågar sig ändå på en första smygtitt på nästa Call of Duty.

#duke-nukem-3d, #call-of-duty-black-ops, #call-of-duty-world-at-war


Medlem
Call of Duty: Black Ops

Åhå... film-action.
Kom på mig att bli avtänd när jag läste följande:"(tryck på X)".
Ingen kritik, mer en reflektion hur skadad jag själv är.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

låter kul!


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Blir najs, speciellt med tanke på att Mod Tools, DevConsole är confirmat till PC tillsammans med Dedikerade servrar, äntligen.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Blir najs, speciellt med tanke på att Mod Tools, DevConsole är confirmat till PC tillsammans med Dedikerade servrar, äntligen.

mmhm... det är onekligen nice... för att inte säga supernice. ... ... gjorde en populärkulturell referens där som jag själv inte är säker på... Norrlands Guld månne?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

ptr
Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av zauii89:

Blir najs, speciellt med tanke på att Mod Tools, DevConsole är confirmat till PC tillsammans med Dedikerade servrar, äntligen.

mmhm... det är onekligen nice... för att inte säga supernice. ... ... gjorde en populärkulturell referens där som jag själv inte är säker på... Norrlands Guld månne?

på riktigt?! dedikerade servrar? wooohoooo \o/

Medlem

kan inte bärga mig! cod+gore+dedi server=sucess!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Detta kan bli något riktigt grymt.

Personligen så tycker jag om MW2 väldigt mycket, även med de existerande problemen.

Black ops har det som MW2 saknar (dedikerade servrar etc) så detta kan bli grymt bra!

Moderator | Testpilot

ME WANT THIS SHIT!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

ME WANT THIS SHIT!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nja, kanske det blir nåt, kanske inte.....

Medlem

Genom att springa medan du skjuter ökar du eldgivningshastigheten

...Hwat?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

[quote=skauninG]Genom att springa medan du skjuter ökar du eldgivningshastigheten

...Hwat?[/quot

Eldgivningshastigheten är konstant och om man då kortar in avståndet samtidigt som man skjuter färdas kulan snabbare från pipan till målet. Vilket inte ökar eldgivningshastigheten men det blir fler skott från pipa till mål under samma tid. Tror han menar så.

OT: Black Ops blir säkert grymt

Medlem

Ser mycket fram mot det här spelet.
Är dock lite tveksam till det här med ökad eldgivningshastighet. Förklaringen som ges ovan är att genom att korta avståndet till målet får iväg fler skott än om man stod stilla. Även om du springer snabbt, säg 12km/h så borde väl moderna vapen som har betydligt högre utgångshastighet än så knappast märka av skillnaden av att du springer mot eller från ditt mål? Bara en tanke.
Dessutom vet väl vem som helst med lite vapenvana att om man rör sig samtidigt som man skjuter så minskar man sannolikheten för att träffa ganska markant. Hmm.. jag kommer nog satsa på "smyga-skjut" istället.

Medlem
Medlem

Ett solklart köp!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Mjölkserien är tillbaka med mer hinkar, nu är det väl nya röster också... om vi har tur!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Självklart köper man detta men jag tror ändå Medal Of Honor blir vassare än detta.
MoH har alltid varit bättre än CoD

Medlem
Skrivet av McKinley:

Självklart köper man detta men jag tror ändå Medal Of Honor blir vassare än detta.
MoH har alltid varit bättre än CoD

Fail! MoH är COD`s föregångare. Det vara samma snubbar som idag jobbar i Infinity Ward som gjorde de bra MoH spelen. COD är en vidareutveckling av MoH som enligt mig är bra mycket bättre.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Dedikerade servrar, som i sån jag får ha hemma eller såna vi fick av DICE?

Ish
Medlem

Bara man inte kan kalla in atomubåtar etc bara för att man råkat döda sju i rad så är jag nöjd. Det har ju förstört alla spel i serien sedan CoD 4. Jag menar, ge oss i alla fall en möjlighet att stänga av den funktionen!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av skauninG:

Genom att springa medan du skjuter ökar du eldgivningshastigheten
...Hwat?

Skrivet av bananskal:

Eldgivningshastigheten är konstant och om man då kortar in avståndet samtidigt som man skjuter färdas kulan snabbare från pipan till målet. Vilket inte ökar eldgivningshastigheten men det blir fler skott från pipa till mål under samma tid. Tror han menar så.

OT: Black Ops blir säkert grymt

Det var ett försök till att ha en rolig bildtext, men den var "lost" på er två...

Medlem

Alltid lika trevligt med nödretucherade screenshots, tumme ner.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Owe
Medlem

Nääää....
Vietnam?
Har aldrig gillat vietnam spel, Men men..
Blackops kanske lyckas..

Medlem
Skrivet av aspunk:

Dedikerade servrar, som i sån jag får ha hemma eller såna vi fick av DICE?

Svaret på den frågan får vi veta den 1:a september när Treyarch kommer ha stort event med multiplayer-info.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Skrivet av bananskal:
Skrivet av skauninG:

Genom att springa medan du skjuter ökar du eldgivningshastigheten

...Hwat?

Eldgivningshastigheten är konstant och om man då kortar in avståndet samtidigt som man skjuter färdas kulan snabbare från pipan till målet. Vilket inte ökar eldgivningshastigheten men det blir fler skott från pipa till mål under samma tid. Tror han menar så.

Fz är väll inte direkt känt för att ha seriösa bildtexter


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Men ååh, kan inte folk lära sig hur man quotar?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Härlig förhandstitt... Ser framimot fler nyheter!

Medlem

[.quote="simulacra"]Men ååh, kan inte folk lära sig hur man quotar? :)[/quote]

va?

Inaktiv

press X... sluta bygga rällspangare till krysslådor..

12
Skriv svar