Nya ingame-sekvenser från Bulletstorm

Robot
Inaktiv
Nya ingame-sekvenser från Bulletstorm

Det här spelet verkar bli sååå epic. Hoppas verkligen att det blir det också...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

vERKLIGEN! Aldrig hört talas om spelet, så det här var helt nytt för mig. Im pumped!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Grabbarn vid Epic håller verkligen vad deras namn utlovar.

Medlem

Snacka om korkad AI.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Ish
Medlem

Haha! Kängar monstrena á la Duke Nuke'em!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Wicked!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såg helt ok ut. VÄLDIGT LINJÄRT i denna filmen dock.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

av vad man fick se, just another shooter, men lite extra saker man kan göra. såg inte ut som det skulle roa så länge, men dom som gillade fear gillar nog det här.

Medlem

Porrig berättarröst!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av TruB:

av vad man fick se, just another shooter, men lite extra saker man kan göra. såg inte ut som det skulle roa så länge, men dom som gillade fear gillar nog det här.

Umm hur fan fick du ihop FEAR och detta.. de har ju 0% gemensamt, skulle nog hellre jämföra detta med en komisk version av Unreal isf.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Såg helt ok ut. VÄLDIGT LINJÄRT i denna filmen dock.

Vilket inte är en dålig sak, linjärt innebär oftast scriptade sekvenser m.m som bidrar till en mycket större och bättre inlevelse än om man fick roama runt fritt i ett gigantiskt land med korkade Ai's..

Medlem

GE MIG! GE MIG NU!

Medlem

GE MIG! GE MIG NU!

Medlem

Det ser ju coolt ut på alla sätt, men det är lätt att sådana här spel blir "gimmickberoende" och när man tröttnat på de överdrivna dödstricken så finns inget kvar.

Medlem

@ Phobo 2010-08-28 11:59:34 #9

"Porrig berättarröst!"

Couldnt have said it better myself. Titta också på den när Cliff berättar om spelet. Skit najs!
Kan inte vänta tills 2011 >.<!!!

Inaktiv

Vad är poängen till för?


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Vad är poängen till för?

Den är till för konsolspelarna, dom måste ha poäng för allt dom gör.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

så fantastisk grymnt action fps.... längtar något enormt efter detta lir...

Medlem
Skrivet av papagoja:

Grabbarn vid Epic håller verkligen vad deras namn utlovar.

Det är People Can Fly som utvecklar, inte Epic.

1
Skriv svar