Crusader Kings II tillkännagivet

Robot
Medlem
Crusader Kings II tillkännagivet

jag var en stor fantast av Paradox och deras titlar men de senaste spelen de släppt först med Universalis 3 sen Hoi3 och nu Victoria 2 så undrar jag om de är påväg nerför spelen är proppade med buggar de käkar minne och man spottar fragma när man spelar de hade fixat hoi3 rätt bra så släpper dem Semper Fi och spelet blir åter proppat med buggar. Nu väntar jag på första patchen till Victoria 2 Jag gillade originalet Crusader kings speciellt den delen när man skulle hitta sig en bra fru och hoppas kungen inte vart galen haha. Men nu är jag fullt skeptiskt till allt paradox gör.

Medlem

True... so true...

men jag rycker in i januari 2012 så jag lär få det först när buggarna är bortpatchade 2013... wii

Medlem

EU 3 Rome, Hearts of Iron 3, Victoria 2.. Paradox har hamnat i en nedförsbacke.

Alla titlar innan de tre ovannämnda har varit grymma.. Vet inte vad dom gjort, men nått måste ändras innan deras titlar blir förknippade med buggiga skitspel.

Medlem

Ser fram emot det!

Medlem

<3


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

<3


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Victoria II är ett av de mer välputsade spelen som Paradox släppt senaste tiden. Buggarna är väldigt få, däremot finns vissa balansproblem som kommer ordnas i 1.2 patchen. Definitivt oförtjänt av att kallas buggigt, dessutom är det mer eller mindre standard inom spelindustrin att släppa buggiga spel om man ska döma av kvalitén på de spel som släpps.

Europa Universalis 3 är för övrigt ett superbt spel, särskilt med senaste expansionen.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Skrivet av Mack:

EU 3 Rome, Hearts of Iron 3, Victoria 2.. Paradox har hamnat i en nedförsbacke.

Alla titlar innan de tre ovannämnda har varit grymma.. Vet inte vad dom gjort, men nått måste ändras innan deras titlar blir förknippade med buggiga skitspel.

Lägg av vad går ni på egentligen? Har ju varit tvärtom spelen har ju bara blivit bättre och bättre. Det är enbart på grund utav att de har blivit mer komplexa som det verkar som att det blivit mer buggar men det har det inte. Ni är ju bara löjliga :\:\:\:\:\


signatur
1
Skriv svar