Lär dig mer om Operation Arrowhead

Robot
Lär dig mer om Operation Arrowhead

I den senaste filmen snackas det stora explosioner i Arma 2-expansionen.

#bohemia-interactive, #arma-ii-operation-arrowhead, #arma-2


Medlem
Lär dig mer om Operation Arrowhead

Fan vad grymt.

Medlem

Älskar detta spel men blir så trött på det faktum att de ödslar tid på att bygga kampanjer som är oengagerande istället för att skapa mera Co-op innehåll eftersom det är däri den största behållningen ligger enligt mig. Visst man kan hitta mycket användargjorda uppdrag, men det är inte alltid lätt och kvalitén på dessa kan ju variera rätt stort.

Att de har med saker som artilleriet är ju häftigt, men man är väl mer eller mindre tvungen att bygga sina uppdrag själv för att få använda det... Och det tråkiga med att bygga uppdrag själv är att man vet hur de ska spelas. Och vill man bygga mer slumpartade uppdrag, ja då pratar vi om en tidsinsats som är för stor för min smak tyvärr.

Kommer dock fortsätta köpa Bohemias spel så länge de fortsätter göra titlar som denna, med ett fokus och engagemang gentemot PC-marknaden som man inte ser ofta i dagens läge!

Medlem

Ska bli kul att se vad PR teamet kan göra för under med detta

Medlem
Skrivet av Ringo:

Älskar detta spel men blir så trött på det faktum att de ödslar tid på att bygga kampanjer som är oengagerande istället för att skapa mera Co-op innehåll eftersom det är däri den största behållningen ligger enligt mig.

De släppte ju nyligen DLC:t British Armed Forces som faktiskt har en grymt bra kampanj. Helt klart den bästa sedan OFP: Resistance. Lätt värt 90 spänn.

Kan rekommendera att köpa via Sprocket. Då går alla pengar direkt till BIS.

Medlem

Denna uppdatering har ställt till för oss som kör WarfareV2_063Lite på våra servrar. Eftersom nu börjar folk använda detta artilleri och placerar en ammunitionstruck bredvid. Resultat blir oändligt med skott och du kan spama över hela kartan. Ska vara fixat i den kommande versionen WarfareV2_064Lite som tur är.

Efterlängtad funktion dock, nu kan man börja använda dessa fordon också

Medlem

Så länge de levererar ny funktionalitet så är jag nöjd. Skapa egna uppdrag är så himla roligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av noodles:
Skrivet av Ringo:

Älskar detta spel men blir så trött på det faktum att de ödslar tid på att bygga kampanjer som är oengagerande istället för att skapa mera Co-op innehåll eftersom det är däri den största behållningen ligger enligt mig.

De släppte ju nyligen DLC:t British Armed Forces som faktiskt har en grymt bra kampanj. Helt klart den bästa sedan OFP: Resistance. Lätt värt 90 spänn.

Kan rekommendera att köpa via Sprocket. Då går alla pengar direkt till BIS.

Köpte igår, via Sprocket.

Jag har aldrig varit förtjust i de uppdrag där jag måste manövrera hela grupper med soldater i något av Bohemias spel så jag gick bet redan på första uppdraget tyvärr. Tycker (trots avsevärda förbättringar) att det skäl fokus från det jag vill koncentrera mig på, dvs överleva som soldat... Men att spela coop med en handfull vänner o kunna prata med varandra är ju det bästa med hela spelet, dock har det ju historiskt sätt varit snålt tilltaget med just den typen av uppdrag. Coop för 20+ personer eller CTI är det ju som gäller verkar det som.

Känner ni till nån bra sida där man kan ladda ner bra coop uppdrag som gärna är testade eller recenserade. Brukar slanga hem några från Armaholic men det är ju antingen någon som skickat in sitt första uppdrag någonsin eller sånna som kräver en handfull add-ons vilket jag gärna slipper.

Inaktiv
Medlem

Nån' som vet om granater/raketer spawnas i luften ovanför målet, eller om de verkligen "flyger" dit som de gjorde innan(scriptat med UI)?

1
Skriv svar