Brink skriver dagbok igen

Robot
Medlem
Brink skriver dagbok igen

Brink blir nog ett köp

Medlem

Verkar skit kul

Medlem

Verkar kul, och älskar grafikmotorn. Kul att dom inte fortsatte med stoneage motorn som dom använde sist till ETWQ.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

@HaZe303 du vet väl att detta spel använder samma grafikmotor som ET:QW? den här är bara väldigt modifierad


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

älskar grafiken så jävla mycket , itne för mycket tf2 grafik lite lagom allvar oxå i grafiken tycker den är klockren.
måste dock fixa mitt crossfire kort i datorn om min ska klara 100 fps med detta gissar jag på så snart dags att börja pilla med det

Cant wait to kick some ass och spela klanspel i detta och bli fuskanklagad 24/7 haha

Medlem

När det gäller Brink så är det faktiskt just den grafiska stilen som alltid fångat mitt intresse. Hoppas det blir bra!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

färg har alltid varit viktigt för mig fan man är trött på alla mellanöstern fps och djungel eller någon sprängd betong stad. fan färg ger en glädje och det är fan mycket roligare

Medlem
Skrivet av Gurra300:

@HaZe303 du vet väl att detta spel använder samma grafikmotor som ET:QW? den här är bara väldigt modifierad

Näe det visste jag inte, och har svårt att tro det nu när jag läste det?? Kan inte vara?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar