Spana in Epic Mickey på svenska

Robot
Medlem
Spana in Epic Mickey på svenska

haha fan va grymt!


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

var det inte detta som skulle vara ett mörkt spel :P? det är seriöst bara ett barn/äventyrsspel i alla fall.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

var det inte detta som skulle vara ett mörkt spel :P? det är seriöst bara ett barn/äventyrsspel i alla fall.

ja det är ett mörkt barn spel tänd ficklampan innan du skall spela det taklampan går ochså bra.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Inaktiv

Var det bara jag som märkte att den gröna flaskan är borta vid 01:59? Samt den ploppar upp igen 02:03?

Kul intro annars

Medlem

Hög mysfaktor för den svenska berättarrösten!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Haha, usch vad hemskt med Svensk dubbning.

Medlem

Var inte så illa faktiskt, bra berättarröst. Inget Diablo direkt

Medlem

OK nu vill jag ha spelet mer än förr, svidish jargh det här kommer säkert bli underbart.

Medlem

Haha, är inte det samma berättarröst för det där IQ-befrieade barnprogrammet "I Drömmarnas Trädgård"? Jag och ett par polare brukade kolla på det bara för det var så himla retarderat

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Haha, är inte det samma berättarröst för det där IQ-befrieade barnprogrammet "I Drömmarnas Trädgård"? Jag och ett par polare brukade kolla på det bara för det var så himla retarderat

"ok"

Medlem

Jag brukar inte gilla dubbningar, men till Disneyfilmer så SKA det vara svenska röster. Vi brukade alltid göra de bästa sångerna och röstskådespeleriet, men jag vet inte hur det är nu för tiden. Kvaliten kanske har sjunkit, precis som Disney har...

Medlem

Jag vet inte om spegeln var BUSIG!! =3


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Faktiskt en riktigt bra svensk röst. Hög mysfaktor!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Svenska måste vara världens fulaste språk. Efter danska.

1
Skriv svar