Playstation Move

Medlem
Skrivet av V1per:

Det saknas en sammanfattning tycker jag, det tog slut lite abrupt, försökte hitta "nästa sida" knappen men den fanns inte...

Håller med.

Recensionen gick inte alls in på djupet gällande kontrollen. Det var det jag förväntade mig att läsa i en recension titulerad "Playstation Move". Spelen bryr jag mig inte mycket om, verkar mest vara skräp, bortsett från sportspelet, som jag mer än gärna skulle testa.

Medlem

hahahaha kung fu rider..... ordet uselt ger en ny mening


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Avstängd

Ärligt talat så tycker jag inte det ser så kul ut med en sån kontoll, lite mer för barn.
Sen så vet jag inte om jag ska tro på kinect, jag tror den kommer vara väldigt laggig i början, men jag är taggad på o se vad de kan göra med den

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Hardboiled15:

Vart är Redmac? Ska bli kul att se hur han reagerar det kommer väll att låta ungefär så här "ni på FZ är idioter som vågar gå emot min mäktiga gud Sony som jag gör offer till varje natt mellan 11 & 12, jag har just nu köpt 200 exemplar av Move för att göra min gud lycklig, jag ska nu brevbomba FZ för att ni har vanhedrat min gud!"

Ditt inlägg tycker jag förlöjligare dig mer än mac.
"You are trying to hard"

Tyckte inte det var tillräcklig recension om just move, mycket info på spel, men det är inga som skulle intressera mig. knappt man hitta nån info om hur kontrollen fungerade i spelen. väldigt tunt på den sidan. och som nämnt, ingen slutsats som jag inte kan förstå varför man inte har med.
Delen med din relation till din flickvän om alla dildo skämt du kommit tycker jag säger väl lite om din mentala nivå men helt ointressant för mig som läsare.

Om move skulle bli så bra som jag tror det kan bli så kan jag tänka mig köpa hela kittet, precis som jag tänkt om wii en gång när dom visade på en kontroll som jag inte anser höll måttet senare så det blev inget köp.
men hela den här recensionen tycker inte jag säger mycket alls om move som sagt.

Om du tycker att jag överdriver Redmacs relation till Sony så har du nog inte läst hans fanboy kommentarer, får han betalt för dessa eller?

Jag gillar också Sony och äger ett PS1,PS2 och PS3 samt ett PSP men jag håller ändå inte på som Redmac och ska försvara Sony hela tiden.


signatur

I got a Goldenshower.

12
Skriv svar