Activision vill slå nya rekord

Medlem
Activision vill slå nya rekord

Alla som gnällt på MW2 kommer vara först i kön med att köpa detta.

Medlem

Då det är en månadsavgift för att köra online så tror jag inte Black Ops kommer i närheten av Modern Warfare 2.

Medlem

Jag köper inte ett spel som har Activision på lådan, om inte det är blizzard som släppt det. Hatar Activision och vill inte stödja dem för fem öre. Så nej tack till detta spelet.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

dom kan ju drömma iaf.

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Då det är en månadsavgift för att köra online så tror jag inte Black Ops kommer i närheten av Modern Warfare 2.

Vaddå?? Är det bekräftat att det ska vara månadsavgift för MP delen??
I så fall kan dem glömma mina surt förvärvade slantar.

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Då det är en månadsavgift för att köra online så tror jag inte Black Ops kommer i närheten av Modern Warfare 2.

Var har du hört det tramset? Dock så verkar det som deras dedicated servers är mer som de man har i BFBC2 dvs att man hyr dom...men det kan vara jag som missförstått det faktum att de går att förboka servers redan nu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av J0hAnN48:

Då det är en månadsavgift för att köra online så tror jag inte Black Ops kommer i närheten av Modern Warfare 2.

Var har du hört det tramset? Dock så verkar det som deras dedicated servers är mer som de man har i BFBC2 dvs att man hyr dom...men det kan vara jag som missförstått det faktum att de går att förboka servers redan nu

Han har säkert missförstått Activision chefen som gick ut med att han Ville ha månadsavgifter på sina spel i framtiden(!?)

Överprisade scriptspel är vad CoD serien har blivit!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Keep on dreaming

Medlem

Det ser inte ut som att det blir ett köp för min del iaf. Fåniga killstreaks och vapen, urdåliga vapenljud och jag måste säga att jag tycker att grafiken är sämre än de äldre spelen i serien...

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Då det är en månadsavgift för att köra online så tror jag inte Black Ops kommer i närheten av Modern Warfare 2.

så ska black ops kosta ytterligare pengar??.. inte värt d... plus att skit föder skit.. se bara på mw2.. floppens flop spel

lägger hellre pengar på medal of honor som
kommer i oktober...

Forza DICE och EA

Peace Out 8)


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Ruffsen:
Skrivet av J0hAnN48:

Då det är en månadsavgift för att köra online så tror jag inte Black Ops kommer i närheten av Modern Warfare 2.

så ska black ops kosta ytterligare pengar??.. inte värt d... plus att skit föder skit.. se bara på mw2.. floppens flop spel

lägger hellre pengar på medal of honor som
kommer i oktober...

Forza DICE och EA

Peace Out 8)

Själv tkr jag att Dice iaf försöker se bättre ut än IW men att de kommer glida in på samma skitiga spår mer och mer framöver..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Moderator | Testpilot
Skrivet av J0hAnN48:

Då det är en månadsavgift för att köra online så tror jag inte Black Ops kommer i närheten av Modern Warfare 2.

Dem har ju redan sagt att black ops inte kommer ha månadskostnad så vars du fått denna jävla info är ju underligt.

Detta kommer bli ett kanon spel!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Av alla pengargalna spelföretag därute, så är fan activision värst. Hatar dem och har aldrig förstått vad som är s jävla roligt med COD 4 och MW2 online. För mig är det bara CS klon, och singleplayer läget är för kort. Jag betalar inte 600kr för 4 timmars speltid.

Medlem

Hatar Activision, finns nog inte ett mer pengaberoende spelföretag där ute.

Sen så fattar jag inte vad alla ser med MP läget, singleplayer lget är ganska kul, men alltid för kort typ 4 timmar.

Det sorgliga är också att så länge det finns folk som köper så kommer dem fortsätta mjölka.

Förstår bara inte vad som är så roligt med dessa nakna CS klonerna.

Medlem

Fan heller, kommer aldrig köpa detta spel. MW2 var mitt sista spel jag ägde i serien.

Inaktiv

De kommer inte alls ha månadsavgift för black ops.

Medlem

Detta tycker jag är lite lustigt.

Om man tittar på försäljningssiffror och sådant och alla betyg på CoD serien så älskar alla det. Alla köper det dom flesta spelar det.

Men alla som kommenterar här hatar det? Hur går det ihop?

Vissa klagar på att det är en CS-klon och att det är så dåligt. Men hur kommer det sig att så himla många spelar och har spelat CS och MW? Antagligen tycker många att det är kul.


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

That's a negative, tror inte de kommer lägga 100.000.000:- på marknadsföring, det vore galet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ruffsen:
Skrivet av J0hAnN48:

Då det är en månadsavgift för att köra online så tror jag inte Black Ops kommer i närheten av Modern Warfare 2.

så ska black ops kosta ytterligare pengar??.. inte värt d... plus att skit föder skit.. se bara på mw2.. floppens flop spel

lägger hellre pengar på medal of honor som
kommer i oktober...

Forza DICE och EA

Peace Out 8)

Woot Woot? hur kan MW2 vara en FLOP ? det haru sålts sjukt mkt...


signatur

Rwa?

Medlem

Asså..

1. Det kommer inte att ha någon månadsavgift.

2. Call of Duty: Black Ops kommer att ha normala dedikerade servers, inte bfbc2 skit att man måste hyra.

3. Kom ihåg att det är Activision som är skurkarna, och inte Treyarch.

4. Spelet kommer sälja i mängder, om de slår mw2 återstår dock att se.. Själv ser jag fram emot detta spelet, verkar schysst.

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Alla som gnällt på MW2 kommer vara först i kön med att köpa detta.

Jag kommer inte köpa det. Efter CoD 4 så gick det utför.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

jag har lite bättre hopp om det här för att det är treyarch som gör det och inte IW. Förhoppningsvis sp har treyarch haft både hjärta för att implementera det som gamers vill ha och balls till att säga emot när activision vill cut the corners

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Alla som gnällt på MW2 kommer vara först i kön med att köpa detta.

Det är dock en väldigt stor skillnad som du uppenbarligen inte tänker på, eller helt enkelt skiter i: Dedikerade servrar.
Är en sjuhelsikes anledning till att köpa det bara därför.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av Njafnatte:

Asså..

1. Det kommer inte att ha någon månadsavgift.

2. Call of Duty: Black Ops kommer att ha normala dedikerade servers, inte bfbc2 skit att man måste hyra.

3. Kom ihåg att det är Activision som är skurkarna, och inte Treyarch.

4. Spelet kommer sälja i mängder, om de slår mw2 återstår dock att se.. Själv ser jag fram emot detta spelet, verkar schysst.

Well said!

Dessutom tycker jag definitivt inte att mw2 floppade, det finns väldigt många (inklusive mig själv) som har spelat och fortfarande spelar det väldigt mycket. Och att dom har sålt 25 miljoner ex ser jag inte heller direkt som en flopp...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Fatha:

Av alla pengargalna spelföretag därute, så är fan activision värst. Hatar dem och har aldrig förstått vad som är s jävla roligt med COD 4 och MW2 online. För mig är det bara CS klon, och singleplayer läget är för kort. Jag betalar inte 600kr för 4 timmars speltid.

.........................................................

Hahah då har ni inte provat Halo Reach, sicket jävla nedköp, 3,5 timme, iofs har man forge och annat shit som gör att spelvärdet ökar något.

Men penningstinna företag som levererar tunt, samt förväntar sig storpott för skiten är något vi får leva med.

Activision = EA = Gamerprostitution


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Animationerna är klart sämre av någon konstig anledning, men resten av spelet verkar bättre...

Kommer dock inte köpa det eftersom jag inte ser något nytt med det. (Varför gjorde dom inte en expansion till MW2 istället...?)

Medlem

Tror väll jag det, detta spel kommer bli så jävla grymt. Kan knappt bärga mig

Medlem

Håller med Greve_Peter

12
Skriv svar