Tanks i Red Orchestra: Heroes of Stalingrad

Medlem
Tanks i Red Orchestra: Heroes of Stalingrad

Rätta mig gärna men jag är ganska säker på att det var en Ut200* mod?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nej du har helt rätt. UT2004 för att vara exakt.

RO har aldrig haft något att göra med någon av Valves spelmotorer.

Medlem

Och tanks fanns ju redan i gamla Red Orchestra, så det här är ju inte extremt fascinerande.

Medlem

Om du läst hela intervjun så hade du sett att det som är fascinerande är inte just att det finns stridsvagnar utan att de är mycket mer detaljerade än tidigare.

Hela interiören är modellerad och du kan använda alla titthål och periskop som finns tillgängliga. Du kan även skada många små delar av vagnen så som optiken, svängmekaniken för tornet osv. Du kan också döda individuella besättningsmän utan att slå ut själva stridsvagnen.

Plus att vagnarna alltid kommer vara fullt bemannade med antingen AI (förhoppningsvis smartare AI än tidigare) eller andra spelare.

Allt detta påminner mer om en stridsvagnssimulator än tidigare då det varit mycket arkad över stridsvagnsstriderna.

Medlem
Medlem

Jag tror det här kommer bli väldigt, väldigt bra.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

mumma RO Fuck off alla konsollare som missar detta ;D


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Hittade direkt ett historiskt faktafel. MP44 (som man ser i videon) fanns inte i bruk 1942.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Gordon Freeman:

Hittade direkt ett historiskt faktafel. MP44 (som man ser i videon) fanns inte i bruk 1942.

Faktafelet är i ditt inlägg. Det är inte en MP-44 utan en Mkb-42 (Maschinenkarabiner 42).

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Gordon Freeman:

Hittade direkt ett historiskt faktafel. MP44 (som man ser i videon) fanns inte i bruk 1942.

Faktafelet är i ditt inlägg. Det är inte en MP-44 utan en Mkb-42 (Maschinenkarabiner 42).

Se på fan. I stand corrected. Jag skyller på dålig grafik då


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Inaktiv

Så jävla fett. Orkar verkligen inte vänta på det här. Sitter fortfarande och håller i dedikerade servrar till ettan.

Medlem

Kanske skulle börja lira RO igen ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Gurant:

Och tanks fanns ju redan i gamla Red Orchestra, så det här är ju inte extremt fascinerande.

Som att säga att vapen fanns i Wolfenstein 3d och därav är det inte fascinerande i några mer spel..

Tank simulationen i RO2 kommer vara enormt mycket förbättrad mot ettan med skademodeller, fysik, animationer m.m

Medlem

Ahhhhhhhhh ,jaaaaaaaaaaaaaa ,aaaaaaahhhhhh wohooooooooooo ,yeah, jaaaaaaaaaaa, aaaaaaaaaaaaaaa!

Äntligen något som inte är konsolskadat och har realism.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1
Skriv svar