Nya livstecken från Mythos

Medlem
Nya livstecken från Mythos

Så otroligt blaha.
Bara ett till spel i mängden.

Medlem

lol det finns många wow kopior, med detta såg ju exakt likadant ut


signatur

Rwa?

Medlem

Ser väldigt mycket ut som.... WoW + Torchlight + cartooooon

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Ser väldigt mycket ut som.... WoW + Torchlight + cartooooon

Frågar du mig så är både WoW och Torchlight cartoon redan

Medlem

Om spelet är free to play samt snabbt levling/action spel så kan jag nog tänka mig att det kan bli ett rätt roligt LAN spel, kanske ge dem tipset att göra en sever typ liknande guild wars?


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Synd som tusan att inte Runic kunde hållt detta. Då hade det garanterat blivit ett grymt mysigt MMO i härligaste Torchight-stil. Men ack så hamnar det istället i den delen av världen där folk verkar önska mest av allt i hela världen att man antingen ska kunna stickmörda någon med öronspetsarna eller rent av flyga med dem.

Medlem

Testat och det kändes verkligen inte bra ,ne bättre att ni isåfall satsar på ett köp spel ala torchlight 2 eller guildwars2


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Vad är poängen med att göra samma spel om och om igen? Detta ser ju precis ut som alla andra 100 MMOs.

Medlem

Spelade "förra" betan och det verkade riktigt lovande, dock försvann all content fort som faen och man tröttnade...

rekommenderar dock alla som är intresserade av hack'nslash typ dungeon siege/diablo etc att pröva det!

Medlem

Synd att det inte kommer förrän nästa år då det släpps många andra spel i denna genre.
Hade det kommit ut i år så hade det blivit ett köp, men i konkurrens med de andra så står det sig nog inte så bra.

1
Skriv svar