Metroid: Other M

Robot
Metroid: Other M

Ilska, vanmakt, depression och ångest är komponenterna i Samus Arans nya verktygslåda så som den gestaltas i Metroid: Other M. Lustigt, precis vad spelets recensent kände när han spelade det.

#metroid-other-m, #nintendo, #team-ninja, #retro-studios, #resident-evil-4


Medlem
Metroid: Other M

Jag förväntade mig faktiskt sämre. Tur att striderna är bra i alla fall.

Medlem

Spelar ingen roll. Ska köpas och älskas senare <3


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Bra, det här är vad jag trodde om spelet. Även om gameplay må vara bra, så är verkligen inte riktigt det som får mig att bli varm inombords när jag spelar Metroid; det är ju stämningen.
Det här låter som slakt på grov nivå, hoppas dom ger tillbaka rodret till Retro Studios, för dom lyckades verkligen på alla punkter. Får se om man spelar igenom det någon gång och håller för öronen och lallar när det blir dialog kanske.

Medlem

Lite synd att de förstört Samus Aran som karaktär och gjort henne till en mjäkis i personlighet.. nåja..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag är glad att spelet inte blev nå vidare, ger mig hopp om att det inte blir nå uppföljare för Team Ninjas del och att vi kan gå tillbaka till originalen

Medlem

Så lökigt..!

Inaktiv

Spelet ser ju lite häftigt ut. Synd att man inte äger någon konsol längre dock.

Medlem

Väl skrivet.. har uppdateringen av sidan lett till super nice recessioner.. 2 riktigt bra i rad nu :)...

hmm du får henne att låta som någon rymd emo brud? men misstänkte redan från början att det skulle bli skit för mycket action och för många tomtar på plats... metriod är ju om ensamhet, fula monster, och äventyr och såklart hitta bollar med upgraderinga / items..


signatur

Godspeed

Medlem

"Känslosam Shamus Aran bryter med det gamla"

Visste inte att hon var skotte

Redaktör

Mackanaldo - haha. Du ser, hon till och med byter namn och kön! Miss av oss, fixat nu. Tack för rättelsen.


signatur
Inaktiv

test.

hmmm,,, gjorde ett inlägg i denna tråden men vart det tog vägen vet nog bara Shamus *S*

trevlig helg!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Bra recension, synd att spelet verkar vara lite si sådär.

Medlem

Skulle inte säga att Other M är sämre än Retros Prime-serie. Other M har en lite annan målgrupp.

Wii är numera en familjekonsol medan 360 och PS3 är för "kidsen". "Kidsen" vill ha klassiska FPS-spel medan pappa i Wii-familjen vill ha något mera lättillgängligt. Med detta i åtanke så träffar Other M rätt. Det är riktigt bra och snyggt.

Medlem

FZ gav även Mario Kart 3/5 och det har nu sålt 22 miljoner ex... Det lär inte Other M göra, men det säger ändå ett och annat om hur marknaden fungerar.

Medlem

Gillade hur du jämförde spelet med en tysk folkfest.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag önskar att Retro Studios ägde Metroid och att Nintendo inte ägde Retro Studios. Då hade vi i alla fall kunnat få ett bra Metroid spel igen.

Wii (Nintendos girighet) förstörde Metroid.

Se bara på Corruption och Other M

Medans Gamecube spelen rockade (När gamecube var ute så tänkte Nintendo på gamers i alla fall)

1
Skriv svar