Det går bra för Rockstar

Medlem
Det går bra för Rockstar

Gött!!
Jag är en av dom 7 miljonerna och är hur nöjd som helst med spelet i både singel och multiplayer.

Medlem

</3 Red Dead Redemption

Inaktiv

Vore trevligt om de kunde göra en PC-version också, så jag kunde bli ytterligare en kund åt dem. Enda konsollexklusivaspelet jag är intresserad av, resten struntar jag i (typ Halo).

Medlem

Om jag inte räknar helt fel så skulle detta innebära att 5833 personer kan jobba med detta spel under 1 års tid. Då till en kostnad av 50 000:- per månad.
Ganska lönsamt spel med andra ord.
Då har jag räknat med att ett spel kostar 500:- vilket är i underkant mot det faktiska priset i Sverige iaf.

Medlem

ärligt, sp storyn var ganska tråkig.


signatur

B lup

Inaktiv

Snyggt, bra story.

Men så tradigt MP. Kan inte jämföras med GTA IV.

Så tröttnade direkt efter kampanjen.

Lirar fortfarande GAT IV minst en gång per vecka MP med en polare

Inaktiv

Köpte det till PS3 förra veckan, grymt nöjd.

Medlem

Blir väl tufft för Halo Reach att slå den försäljningen för till skillnad från RDR släpps det till enbart en konsol.

Skrivet av Eottt:

ärligt, sp storyn var ganska tråkig.

Nej. Du har fel. Det är en utav de mest välskrivna och intressanta storys som gjorts i ett spel.

Avstängd

MP-delen sög dock enligt mig.
Btw, hur mycket har gta4 sålt? Någon som vet?

Medlem

Spelet är lugnt nominerat till GoTY

Medlem

Spelet är lugnt nominerat till GoTY

Medlem

Fruktansvärt överskattat spel =/ barnsligt enkelt och repetitivt

Medlem

Uppdragen tycker jag blev jobbigt repetiva ganska snabbt, men spelet i sig osar atmosfär. Vilket arbete de har lagt ner! Jag har en sorts hatkärlek till RDR.

Medlem

Köpte den för 4 dar sedan, redan på 100%... inte rört DLCt eller Multiplayern än... men ett super spel asså! <3

1
Skriv svar