Nya detaljer om Dead Space 2

Robot
Medlem
Nya detaljer om Dead Space 2

Är väldigt taggad på det här spelet, men kunde inte bry mig mindre om multiplayer...

Medlem

Multiplayer var ju verkligen det som saknades från första spelet.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Saknade MP i det 1a liret.

Medlem

Detta kommer bli episkt.

Medlem

MP gör inte hemma i skräkspel om det inte handlar om att överleva så länge som möjligt på en bana bara.
mp hör inte hemma som co-op pga att om du har en kompis med dig så blir det ingen skärk i spelet du kommer inte bli paronoid mm..


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Skit bra spel! Mycket bra spel! Ser fram emot uppföljaren! Den här serien håller skräcktronen medans Resident Evil serien är på en välbehövlig semester!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kan bli bra om de gör det på rätt sätt.

För övrigt är Isaac Clarke ingenjör, ingen simpel gruvarbetare.

Ska dessa "plågoandar" jaga honom? Det hade man ju inte väntat sig!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Co-op och Horde/firefight blir alldeles utmärkt, så länge det är valbar co-op utan korkad AI om man spelar själv.
Tycker första spelet inte var så läskigt, mest enformigt (3 typer av fiende var okej på 80-talet) men med co-op kan man lättare överse sådana moment, och skrämma varandra.

Som alla vet, skräckfilmer blir alltid läskigare om man ser dem i sällskap med en lättskrämd person, samma med skräckspel

Inaktiv

Bara dom inte offrar något från singleplayer delen för att det ska vara multiplayer i det.

Medlem

Jag vill ha co-op


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Hoppas dom inte plaskar till spelet nu för att dom ska införa multiplayer i det.

Hoppas på samma stuk som första, det var ett riktigt rysar lir

Men vart tog Alien Colonial Marines vägen? Verkar kunna bli grymt om dom inte taskar till det som dom gjorde med AVP 3.

Medlem

co-op hade varit underbart! men är egentligen inte intresserad av nån mp del. första spelet var så jäkla bra!

1
Skriv svar