Oddworld: Stranger's Wrath HD till PS3

Robot
Medlem
Oddworld: Stranger's Wrath HD till PS3

Är det den senaste flugan att släppa HD-remakes till Ps3 eller?

Jaja, jag klagar inte, det är ett bra sätt att få testa på gamla spel som man har missat.

Medlem

För något år sedan utlovades det ju en PC-konvertering som skulle släppas förra vintern. Hade hellre tagit en sådan.

Medlem

Stranger's Wrath var ruskigt bra när det kom så en ny utgåva är helt rätt


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Avstängd

Bara jag som tänkte på Abe's Odysse (eller hur det nu stavas) när jag såg titeln?

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOO!!! NO GOD, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Men seriöst dock, roligt för PS3 ägare. Jag är ett stort fan av Oddworld och önskar nu att jag hade ett PS3


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Bara jag som tänkte på Abe's Odysse (eller hur det nu stavas) när jag såg titeln?

Definitivt inte! Tyckte det var hur coolt som helst med ett nytt... Men... Nähä!

Medlem
Skrivet av Xstioph:
Skrivet av KrejzY:

Bara jag som tänkte på Abe's Odysse (eller hur det nu stavas) när jag såg titeln?

Definitivt inte! Tyckte det var hur coolt som helst med ett nytt... Men... Nähä!

spelen ingår ju iallafall i samma spelserie

fan, det här var lite halvt ologiskt då originalet var till Xbox

kunde dom inte gjort en HD remake till 360 då?

Medlem

Jag har spelat alla oddworld spel och de är riktigt bra spel om någon är intresserad av att köpa min Xbox med
Oddworld Munch's Oddysee och Oddworld Stranger's Wrath Kan PM mig.

Medlem

var ett ganska kul spel, men förfärligt kort dock, och 600 kr för nypris för 5 timmar, Nja inte värt det


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av fzusr:
Skrivet av Xstioph:
Skrivet av KrejzY:

Bara jag som tänkte på Abe's Odysse (eller hur det nu stavas) när jag såg titeln?

Definitivt inte! Tyckte det var hur coolt som helst med ett nytt... Men... Nähä!

spelen ingår ju iallafall i samma spelserie

fan, det här var lite halvt ologiskt då originalet var till Xbox

kunde dom inte gjort en HD remake till 360 då?

är det inte stor chans att typ 20% av alla xbox fanbois har redan spelat det, så om man ska göra en remake är det bättre att satsa på ps3 fanbois?


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

1
Skriv svar