Testa Amnesia - om du törs ...

Robot
Medlem
Testa Amnesia - om du törs ...

Tänk när såna här spel börjar släppas för PS Move och Kinect

Medlem

äg! I am teh download!

Frictional Games äger fan ;P

Medlem

ursh spel där de kommer monster och man har ingen stor hagelbössa att försvara sej med är bara dåligt för stressmagen.

Medlem

Ska testas på macen! Bra hastighet på torrentfilen för övrigt.

Medlem

Ser fram emot att testa detta! Tummen upp för dessa utvecklare, alla spel borde ha demo en vecka innan release

Medlem

Testat. Antingen är jag lättskrämd eller så är spelet läskigt. Blir ett köp! (jag måste vara sjuk i huvudet...)

Medlem

Faktiskt sett fram emot detta rysarspel, gillade verkligen de tidigare från utvecklarna så detta ska nog bli bra att sätta tänderna i!

Medlem

Nödvändigt att blockera dörren när den öppnades utåt.

Medlem

Deras andra spel har jag inte ens pallat klara demot på, för läskigt. Men ska väl testa det här ändå... kanske

Medlem

Klart intressant med ett multiplattformsspel som inte involverar en enda konsol!!! Ska testas!

Medlem

Ser bra ut.Skall testas.

Medlem

Jag är inte ett dugg lättskrämd, varken när det kommer till film eller spel, men fan det här var riktigt läskigt och stämningsfullt Blir ett köp när det kommer.

Medlem

Shit, provade på macen precis, herrejäklar vad dystert och det fick satan mitt hjärta att pumpa haha shit ;P


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

OML
Medlem

Det här spelet var riktigt obehagligt, blir ett köp för mig med.

Medlem

Sitter här och tvekar på om jag ens vågar trycka på någon av nerladdningslänkarna :S

Redaktör

Det blev tydligen fel på Linux-demon, därför har jag tagit bort den från arkivet. En ny dyker upp inom kort.


signatur
Medlem

Diggar kommentarerna! Ska testa demot! Btw, köp spelet på Gamersgate! Billigt och bra!

Medlem

Omg, Penumbra skrämde mig liiite. Detta var ju fasansfullt

Medlem

Gaaah! Det är långt efter midnatt, jag sitter i ett mörkt rum och har headset. Och jag är dum nog att ladda ned och testa Amnesia demot. Klarade inte mer än 20 min (om ens det) innan jag var tvungen att stänga av för nervernas skull.

Det känns redan mer skrämmande än Penumbra, och det vill inte säga lite. Musiken och ljuden håller högre klass än de tidigare spelen och det bidrar ju starkt till stämningen. Det är värre skräck med det som man hör men inte ser. Brrrr!

Nu skall jag bara samla mod nog att köpa spelet.

Resident Evil är ungefär lika skrämmande som en fluffig kanin i jämförelse.

Medlem

Jag har förbokat det här... men nu ångrar jag mig... Vågar ju inte ens spela igenom demot...

Medlem

äre pc exlusivt lr kmr det till ps3 också


signatur

Rwa?

Medlem

Vilken myspysstämning i demot.
Blev en förbokning. 11€ e ju inga pengar...

Medlem

oj antingen är alla som kommenterat här exremt lättskrämda lr så fick ja Amnesa: For kids version.
spelade igenom hela demot nys, mötte ju bara på 3 fiender, först en störd snubbe som bara gick förbi utan att göra ngt o sen den osynliga gubben i vattnet som inte tog ngn skadda nära slängde lådor på honom sen en till osynlig i vattnet, pulsen gick faktiskt knappt upp o ända ggn jag röck till var nära klev på ngn röd geggamoja som jag tog skadda utav, viserligen spelade ja med högtalare på, men har en ganska kraftig anläggning, o har man då desutom högt ljud så brukar ja endå bli rädd i dem flesta spel, men det här var faktikt inte speciellt läskigt alls, även i FEAR 1 som inte ens har ngra monster ( förutom i slutet däre var ngra löjliga otroligt långsamma spöken som dog av ett skott, och alma om nu man kan kalla henen monster) har jag ryckt till ett par ggr.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

oj antingen är alla som kommenterat här exremt lättskrämda lr så fick ja Amnesa: For kids version.
spelade igenom hela demot nys, mötte ju bara på 3 fiender, först en störd snubbe som bara gick förbi utan att göra ngt o sen den osynliga gubben i vattnet som inte tog ngn skadda nära slängde lådor på honom sen en till osynlig i vattnet, pulsen gick faktiskt knappt upp o ända ggn jag röck till var nära klev på ngn röd geggamoja som jag tog skadda utav, viserligen spelade ja med högtalare på, men har en ganska kraftig anläggning, o har man då desutom högt ljud så brukar ja endå bli rädd i dem flesta spel, men det här var faktikt inte speciellt läskigt alls, även i FEAR 1 som inte ens har ngra monster ( förutom i slutet däre var ngra löjliga otroligt långsamma spöken som dog av ett skott, och alma om nu man kan kalla henen monster) har jag ryckt till ett par ggr.

FEAR är ju rena barnspelet jämfört med detta. Inte alls skrämmande att kuta runt med massa vapen när man kan vara utan Det här spelet handlar om atmosfär, och det har dom lyckats oerhört bra med. I FEAR kan man andas ut och panga emellanåt, det här spelet ger dig ALDRIG känslan av lugn. Framförallt lär man sig bli rädd för sina fiender när man inte har ett flertal vapen att slakta allt i sin väg med. Här har du bara mörkret att gömma dig i, och samtidigt bli galen av.

Oerhört obehagligt spel, gillar det verkligen, älskar rysarstämningen Finns chans att det blir ett köp!

MFZ
Medlem

ooh, gillade demot skarpt! Härligt Lovecraft-oozande stämning!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

1
Skriv svar